"לורד סנדוויץ'" – עכשיו גם קו סלטי בריאות לנקודות מכירה קמעונאיות

חיים ביטרמן מנכ"ל החברה, אומר כי יש גידול הדרגתי בדרישת הציבור למוצרי בריאות, והחברה נערכה לשם כך עם קו מוצרים בריאותי הכולל בנוסף לסנדוויצ'ים המבוססים על לחמי בריאות, גם מגוון סלטים

חברת "לורד סנדוויץ'", המתמחה בייצור ושיווק מגוון סוגים של סנדוויצ'ים, פיתחה קו סלטי בריאות חדש לנקודות מכירה קמעונאיות.

חיים ביטרמן מנכ"ל החברה, אומר כי יש גידול הדרגתי בדרישת הציבור למוצרי בריאות, והחברה נערכה לשם כך עם קו מוצרים בריאותי הכולל בנוסף לסנדוויצ'ים המבוססים על לחמי בריאות, גם מגוון סלטים.

ביין סוגי הסלטים:
סלט סרטקי – סלט ירקות בתוספת קוביות גבינה בולגרית,
סלט טנגו – סלט ירקות עם טונה ותירס בליווי של רוטב חרדל דיז'ון לייט,
סלט סלסה – סלט ירקות עם קרוטונים אפויים.

מעבר לסוגי הסלטים הנמצאים כבר על המדפים, הוחלט בחברה לאחרונה להרחיב את קו הסלטים, ולהוסיף סלטים בשריים לקו הקיים.
קו סלטי הבריאות מיועד לכל נקודות המכירה הקמעונאיות הקיימות, כולל עתידיות אליהן תיכנס החברה בחודשים הקרובים.

הסלטים החדשים נמכרים ברשתות YELLOW, SO GOOD ואלונית במחיר של 19.90 ש"ח לסלט.

מעבר לסלטים בנקודות הקמעונאיות משווקת לורד סנדוויץ' סלטים לעשרות מקומות עבודה, ארגונים ומוסדות.

"לורד סנדוויץ'" אומרת כי היא החברה המובילה בישראל בתחום בייצור והשיווק של סנדוויצ'ים, סלטים וארוחות מוכנות לשוק המוסדי, העסקי והקמעונאי. החברה מעסיקה כ– 60 עובדים, ופועלת ממרכז הייצור שלה באזור התעשייה חולון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר