ליב תפיץ את מוצרי דגן מיני מזונות ואפקטבעי האורגניים

הסכמי הפצה חדשים לחברת "ליב" לשיווק מזון אורגני לאחר שהשלימה הקמת מרכז לוגיסטי והיא מרחיבה פעילותה בתחום שירותי הסחר וההפצה לספקי מזון בריאות הנלחמים על שטחי מדף ברשתות מזון וחנויות טבע

חברת ליב, המתמחה ביבוא, שיווק ומכירות של מזון בריאות, טבעוני, אורגני, טבעי וללא גלוטן, מרחיבה את פעילותה בתחום ההפצה. החברה חתמה על הסכמי סחר להפצת מוצרי החברו "דגן מיני מזונות" ו"אפקטבעי", שמתמחות בייצור מוצרי בריאות. שתי החברות מצטרפות למערך ההפצה של ליב המנוהל באמצעות מרכז לוגיסטי חדש אותו הקימה החברה באזור מודיעין, והמספק שירותי שיווק והפצה לחברות ומותגים בתחום מזון הבריאות. לצד מותג הבית 'ליב', הפועל בשלוש קטגוריות: אורגני, טבעי וטבעוני, החברה היא גם המשווקת הבלעדית בישראל של מותג המשקאות האיטלקי איזולה-ביו (Isola bio) ושל חברת שר (Schär) הפעילה באירופה בקטגוריית הללא גלוטן. עוד משווקת החברה את מותגי טבע דלי, מוטי שף, וויולייף.

"דגן מיני מזונות" הוקמה ב-1989 ומתמחה בייצור עוגיות בריאות המכילות רכיבים טבעיים ומועשרים בסיבים תזונתיים. המוצרים עשויים מקמחים מלאים, בהם כוסמין, שיפון ושיבולת שועל. העוגיות הן בסגנון ביתי וללא שומן טראנס, חלקן טבעוניות או ללא תוספת סוכר. "אפקטבעי" שהוקמה ב- 1995, מפתחת ומייצרת מוצרי מזון טבעיים ובריאותיים, ומתמחה בייצור גרנולה, תערובות צמחים וחטיפי בריאות.

ערן רהב, מנכ"ל ליב, אומר כי יכולותיה של החברה מאפשרות לה להגיע באופן רציף ועם מלאי זמין לרשתות הטבע, המזון ולחנויות הטבע. "לרשתות השיווק הגדולות נוח יותר לפעול מול גורם שמרכז מגוון רחב של מוצרים, והן אינן יכולות לנהל מערך סחר עם כל ספק קטן. הצרכנים מצדם פונים לקטגוריות מוצרי הבריאות ללא גלוטן, הטבעי והטבעוני, ואלו הן הקטגוריות שצומחות", אומר רהב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר