לילה חי מאוד 1.12: יקב הר ברכה וקטלית קייטרינג

ביום חמישי 1.12.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 1.12.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
איתי פרל
– זמר, פזמונאי, מלחין, מפיק ומעבד מוזיקלי; אחרי שני אלבומים ואלבום עם דנה ברגר – לקראת אלבום הסולו השלישי, והפעם בלוז. בימים אלה הוא נמצא במסע מוסיקלי ברחבי ישראל – מסע בלוז של חודשיים, שירה וגיטרה חשמלית.
להקת המרפסות – אחרי שקצרו שבחים על אלבום הבכורה שלהם עם שירים (אשת המחר, נגמר הלילה, מלכת הדבורים), עובדת הלהקה בימים אלה על אלבומה השני. צחי אלוש – שירה וגיטרה אקוסטית, רועי בר שדה –שירה וגיטרה חשמלית, רואי ימפולסקי – קלידים, נדב גורלי- תופים, דני שניידרמן – בס.
זמרי האופרה הישראלית – לקראת פתיחת העונה החדשה באופרה הישראלית, עם שתי אופרות קצרות: "קאוולאריה רוסטיקנה" (אבירות כפרית) ו"פליאצ'י" (ליצנים).
דובל'ה רייזר.
שחקני ההצגה "מעלית"
– בפסטיבל תיאטרון קצר 2011 בשבוע הבא בצוותא ת"א – אלון דהן וערן שראל, והבמאי יגיל אלירז.
האסטרולוגית טובה ספרא.
סוהיר סרייה
– מומחית דיאגנוסטיקה להפרעות נשימה בשינה. אורך ואיכות השינה נפגעים בגלל שינויים בסגנון החיים שיכול להיגרם מגורמים שונים. סוהיר – מנהלת מעבדות שינה בטכניון ובבתי חולים בארץ ובעולם, פרסמה 37 מאמרים בנושא, עם מחקרים ועצות לפתרון.
השף עידו שפירא מקטלית קייטרינג – בעל השכלה אקדמית בתחום הבישול וניהול בתי מלון, מאמין שלמזון צריך לתת כבוד ולהשאיר אותו כמה שיותר טבעי.
הייננים ניר לביא ואמיר גולדשמידט מיקב "הר ברכה" – ביישוב הר ברכה בשומרון על אוכף ומדרון של הר ברכה/הר גריזים, בצד המערבי של השלוחה היורדת מראש ההר. גובה ההר 870 מטר מעל פני הים – הכרם ממוקם ב- 840 מטר. הכרמים ניטעו בשנת 1998 והבציר הראשון של היקב היה ב- 2007. זני הענבים: קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, וכן שיראז וקברנה פרנק. יינות היקב: קברנה 2007, מרלו 2009, קברנה 2009 ויין בסגנון פורט.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר