לילה חי מאוד 19.4: נשים ויין – סיפור אהבה, יקב ססלוב, מסעדת פאפאס

ביום חמישי 19.4.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 19.4.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
תופעת דופלר
– בעיקר להקה של איש אחד: המוסיקאי ברוך פרידלנד שאינו מנגן באף כלי. יוצר, זמר, מפיק ומלחין. ברוך – שירה, תמי כספי אשל – פסנתר ושירה, רונן זל – גיטרות.
דובל'ה רייזר.
לירון בן שמעון
– זמרת יוצרת עם אלבום בכורה "ערגה", ולהקתה: לירון – שירה, מאור ויזל – גיטרה חשמלית ושירה, אלעד זהבי – בס, שלומי אורון – תופים.
אמיר שרייבר – סולן להקת "אבן ירושלמית": שירה וגיטרה אקוסטית, יהודה אשש – בס, ולהקתה של לירון בן שמעון .
הספר "נשים ויין, סיפור אהבה" – בשנים האחרונות יותר ויותר נשים בישראל ובעולם מתאהבות ביין, עושות יין, מבינות יין. עוד ועוד נשים כותבות על יין, לוגמות אותו בתשוקה, סוחרות בו – ועדיין, מקובל למסור את חוויית השתייה מנקודת מבט גברית יותר, ולהזניח את נקודת המבט הנשית.
ענת לב אדלר היא מחברת הספר "נשים ויין, סיפור אהבה" שנולד כדי להרוות את הצימאון למדריך המיועד לנשים שאוהבות יין ושותות אותו. איתה באולפן: אשת היין – מירה איתן היועצת המקצועית של הספר, והייננית רוני ססלוב עם היינות החדשים של יקב ססלוב – בסדרת אביב 2010 מרלו, קברנה סוביניון, שיראז ומריאז' – בלנד של מרלו, קברנה סוביניון, שיראז, שאליו נוספו קברנה פרנק, פטיט ורדו ונביולו.
גולן אבו חצירה – עם "מסע תענוגות": חנויות מיוחדות, אנשים מעניינים וחוויות במקומות שונים ברחבי הארץ.
המסעדן אורן אלקלעי – נדד ברחבי אמריקה שנים רבות עם גיטרה על גבו. חלק מהזמן הזה שהה בניו יורק, שם עבד במסעדות איטלקיות. אחר כך חזר לארץ, הקים את בית הקפה נונה ואת הברים שסק ומישמיש, ועכשיו טראטוריה איטלקית – פאפאס.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר