לקראת שבועות: אתר אולג'ובס מציג איפה מרוויחים הכי הרבה בתהליך ייצור הגבינות

לא מעט אנשים עמלים קשה כדי שנקבל את מוצרי החלב אותם אנו צורכים. באוירת חג השבועות – חג החלב, בדקה מחלקת המחקר של אתר Alljobs.co.il המרכז את כל המשרות הפנויות במשק, מיהם וכמה הם מרוויחים

הגבינה שתעלה על שולחן חג השבועות עברה תהליך ארוך שהחל בחליבת הפרות, עבר ביקורות, פיסטור, הוספת טעמים, דילול השומן, נארז והגיע לרשתות השיווק.
לא מעט אנשים עמלים קשה כדי שנקבל את מוצרי החלב אותם אנו צורכים. באוירת חג השבועות – חג החלב, בדקה מחלקת המחקר של אתר Alljobs.co.il המרכז את כל המשרות הפנויות במשק, מיהם וכמה הם מרוויחים.

חולב – כל גבינה מתחילה מחלב שמגיע מהפרות. מי שעובדים שם הם החולבים. רוצה להיות חולב? המשכורות בתחום מינימליות, ונעות בין 3500 ₪ – 4000 ₪ ברוטו.
גבן – החלב מוכן? כעת מעבירים אותו למפעל הייצור, שם נמצא לרוב הגבן (דומה לפועל ייצור) שמפקח שהמכונות פועלות, שהכל מתבצע כהלכה ושאין תקלות מיוחדות.
המשכורות בתחום נעות ממשכורת מינימום עד 6000 ₪ נטו, תלוי בשנות הניסיון. במחלבות גדולות ניתן אף להרוויח 7000 ₪ – 8000 ₪ נטו.
יום עבודה יתחיל לרוב בשעה 7 בבוקר ויימשך כ-9 שעות. העבודה ממשיכה גם ביום שישי ואורכת כ– 8 שעות. החיסרון בתפקיד זה הוא שאין אופק ניהולי. מתפקיד זה לא ניתן להפוך למנהלי מחלבה או מפתחי טעמים (טכנולוג מזון).
טכנולוג מזון – מי ש"ממציאים" את הטעמים החדשים, מחליטים אם עדיף להכניס לגבינה קצח, שומשום או פלפלים קלויים. טכנולוג המזון לרוב סיים לימודים מקצועיים והוא בעל תואר רלוונטי. משכורות נעות בין 7,000 ₪ עד 18,000 ₪ תלוי בידע, בניסיון, ובמוצרים אותם פיתח בעבר (מעין תיק עבודות). העלייה הרוסית לישראל הביאה עוד טכנולוגי מזון, וכתוצאה מכך המשכורות ירדו מאד בהשוואה לאלו שניתנו בשנים הקודמות.
עובד מעדניה – למי שהתהליך לא מעניין ורק רוצה לעבוד במעדנית גבינות, כדאי לדעת שלרוב יעבוד במשמרות שמשתנות בין מעדניה למעדניה, והשכר יכול לנוע משכר מינימום של 25 ₪ לשעה.

אתר AllJobs.co.il מרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק.
בשנת 2007 מצאו עבודה דרך האתר 26,000 אנשים, במקצועות ובדרגים מגוונים. נכון להיום המאגר מכיל כ-38,000 מודעות דרושים עדכניות, שנאספות על- ידי 35 עובדים מלמעלה מ-1,800 מקורות שונים.
בנוסף, ב-AllJobs כ- 14,000 משרות בלעדיות המפורסמות רק באתר, של חברות מובילות במשק.
עוד באתר מידע שימושי בתחום ניהול קריירה וחיפוש עבודה.
מחיר מנוי לאתר, המאפשר חשיפה לכל 38,000 המשרות למשך 30 יום, 39 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר