לראשונה בצפון: רשת השיווק השכונתית "סופר סנטר" פותחת סניף בקריית שמונה בהשקעה של 4 מיליון שקל

התפיסה השיווקית של רשת סופר סנטר היא להגיע אל הלקוח כמה שיותר קרוב לביתו, והיא זו שמובילה את מדיניות פתיחת החנויות החדשות של הרשת בכל רחבי הארץ

רשת המזון השכונתית "סופר סנטר" עולה צפונה, ומגיעה לראשונה לקריית שמונה. הרשת מיישמת בימים אלה את האסטרטגיה שלה להתפרשות גדלה והולכת ברחבי המדינה, ומגיעה לנקודות יישוב חדשות בצפון הארץ, שאליהן לא הגיעה עד כה.

התפיסה השיווקית של רשת סופר סנטר היא להגיע אל הלקוח כמה שיותר קרוב לביתו, והיא זו שמובילה את מדיניות פתיחת החנויות החדשות של הרשת בכל רחבי הארץ. הפרישה צפונה ופתיחת נקודת שיווק חדשה בקריית שמונה, באיזור שבו לא פעלה עדיין אף רשת שיווק של הריבוע הכחול, מעצימה את אפשרות התשובה לתחרות המחריפה והולכת בין רשתות השיווק השונות על ליבו של הלקוח.

ביום שלישי 17.10.06 ייפתח חגיגית הסניף החדש בקריית שמונה בהשקעה של 4 מיליון שקל. "סופר סנטר קריית שמונה", פועל בקניון "שמונה באמצע" (מאחורי מלון הצפון), והוא נבנה בעיצוב ייחודי לרשת סופר סנטר, על בסיס התפיסה הרואה את הלקוח במרכזה של חווית קנייה נעימה וחדשנית.

הסניף מציע מחלקות שירות המתמחות במוצרי טריות כמו ירקות ופירות ישר מן השדה, מחלקת מאפה עם מגוון מאפים מלוחים, מתוקים ולחמי בריאות, קצביה בה ניתן לקנות בשר בקר טרי מתוצרת "אדום אדום" וכן עופות טריים. בסניף פועלת מעדניית גבינות, דגים משומרים ומלוחים. כמו כן מחלקת כלי בית וטקסטיל לבית בה ניתן לרכוש כלים למטבח ולבית, וכן מפות, מצעים, ואפנת הלבשה תחתונה.

"סופר סנטר קריית שמונה" הוא הסניף ה-95 ברשת הארצית, ואמור לשרת את תושבי קריית שמונה ואת אוכלוסיית יישובי וקיבוצי הסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר