"מבושלת" חתמה על הסכמים עם כ-25 מארגני תיירות לייצור ארוחות כשרות עבור מטיילים ישראליים בחו"ל

הארוחות הכשרות ארוזות באופן מיוחד על-ידי אריזה כפולה, כך שהן ניתנות לחימום במיקרוגל או בתנור של כל מלון. לאחר החימום מסירים את האריזה העליונה, אשר אינה באה במגע כלל עם האריזה התחתונה המגינה על המזון ומבטיחה את שמירת הכשרות

לקראת עונת התיירות של קיץ 2006 חתמה חברת "מבושלת", המתמחה בייצור ושיווק ארוחות מוכנות כשרות, על הסכמים עם כ-25 מארגני תיירות המתמחים בארגון ושיווק טיולים מאורגנים לציבור הדתי והמסורתי, לאספקת ארוחות כשרות במגוון של כ-30 תפריטים שונים לכ-12 מדינות ברחבי אירופה.

מישאל נעמת, מנהל השיווק של מבושלת", אמר כי על-פי ההסכמים תספק החברה לחו"ל כ-65 אלף ארוחות כשרות מוכנות במהלך קיץ 2006. שווי העסקה כ-400,000 ש"ח.

בין מארגני התיירות להם תספק מבטשלת ארוחות כשרות: "דיזנהוייז", "הלל – טורס", "אופיר טורס", "יוניטל", "גמא טורס", "אשת טורס", ועוד.

החברה הקימה לפני כשנתיים בפולין מרכז לוגיסטי בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, המעסיק צוות של כ-25 עובדים העוסקים בארגון הארוחות ובהפצתן לבתי מלון ולאתרי תיירות בכ- 90 ערים ב-12 מדינות באירופה. בבעלות החברה 15 משאיות קירור להובלה.
מבושלת תקים עד סוף 2007 עוד שני מרכזים לוגיסטיים באירופה בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.

הארוחות הכשרות ארוזות באופן מיוחד על-ידי אריזה כפולה, כך שהן ניתנות לחימום במיקרוגל או בתנור של כל מלון. לאחר החימום מסירים את האריזה העליונה, ששהתה בתוך התנור או המיקרוגל הלא כשרים, אשר אינה באה במגע כלל עם האריזה התחתונה, המגינה על המזון ומבטיחה את שמירת הכשרות.

כל המנות עוברות טיפול טרמי לאחר הבישול, על מנת להבטיח את האיכות ואת הטריות. את המנות מוציאים מישראל כשהן קפואות, בתוך קלקרים הארוזים בתוך קרטונים. הארוחות נשמרות בהקפאה עד עלייתן למטוס, שם הן נשמרות בקירור, ומהמטוס הן מועברות שוב להקפאה במלון.
מרכז ההפצה נועד לשרת את ציבור אוכלי המזון הכשר המגיעים לפולין ולארצות מזרח אירופה מכל העולם, והשירות החדש מאפשר לקבל את הארוחות במגוון רחב של טעמים בבתי המלון בהם ישהו. מחיר ארוחה לסועד החל מ-6 דולר לתפריט מלא.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר