מבעבעים, אוכל מעולה ומכירה פומבית נדיבה בערב שמפניות ב- WINE& MORE הרצליה

את השמפניה מכנים היין הנעלה ביותר לשתייה לבד או בחברה, בכל שעה משעות היום והלילה, עם אוכל או בלעדיו. יין אלגנטי מוערך בזכות היותו ארומטי, רענן, מבעבע, עשיר בטעמים, קל לשתייה, עם סיומת ארוכה ומהנה

ההזמנה לערב טעימות שמפניה בחנות רשת היין WINE& MORE של משפחת חינאוי בהרצליה פיתוח, הייתה מפתה. הרעיון להטעים שמפניות ימים ספורים לפני מסיבות הסילבסטר הנו הגיוני, והשילוב של הטעמת שמפניה עם האפשרות להתערבב ולהתמזג עם האנשים, האווירה והיינות המבעבעים בתוך מסגרת מוכרת שמקיימת הרשת WINE& MORE בכל הזדמנות חגיגית, מהווה לפיכך יותר מסיבה טובה להתארח.

120 שקלים לאדם עלה הערב, סכום לא מבוטל לכשעצמו, אבל התמורה אותה קיבלו האורחים הייתה שלמה, והרבה יותר.
עם התשלום קיבלתם ליד כוס שמפניה מקצועית גבוהה וייחודית מתוצרת RIEDEL, ובעמדות ההטעמה יכולתם לטעום ולהיחשף לבקבוקי קאווה ספרדית (רק לשמפניה צרפתית מאזור שמפיין – מותר לשאת את השם המפורש) בשם ברטה, ושמפניה צרפתית בשם מואט שנדון עם בקבוקי ענק מעוטרים באבנים טובות ומבהיקות של סוורובסקי, קאווה קסטל ריל טסורו ספרדית, ויין נתזים איטלקי של פסקוואה, קאווה קורדוניו ריזרבה ספרדית, וקרטה נוואדה N.V ספרדית, שמפניה דומיין סנט מישל, ויין נתזים בלאן דה נואר אמריקאי ממדינת וושינגטון.
ואיך אפשר בלי יקבי רמת הגולן עם עמדת הטעמה מדהימה, יפה ועשירה עם הבלאן דה בלאן 99 האהוב על כולם, ועם בקבוקי ירדן ברוט N.V. אנשי השיווק של היקב הגדילו לעשות, ונתנו ליין היבש והמבעבע טאץ' נוסף של קוקטיילים, שהראשון שבהם היה "ירדן רויאל" שהיה מורכב מ-40 מ"ל שמבורד פירות יער בתוספת ירדן בלאן דה בלאן 99 – משקה מדהים המשלב טעם וצבע ואטרקציה. השני נקרא "מלון דרים", שהיה מורכב מ- 40 מ"ל ליקר מידורי בטעם מלון, בתוספת ירדן ברוט. השלישי נקרא "ניו יורק סטרוברי", והיה מורכב מ- 40 מ"ל גרנד מרנייה, מחית תותים ומי סוכר, בתוספת ירדן ברוט; ולקישוט הכוס וטאץ' אחרון: תוספת של תותים טריים. וואו אמיתי.

אבל רגע, איך אפשר לספר על אירוע אצל חינאוי, מבלי להזכיר את המטעמים והכיבוד עליהם אחראית גברת רוז'ט חינאוי, רעייתו של ג'ורג', שבבעלותה קייטרינג מתמחה של אוכל ייחודי ועשיר.
ובכן מה הציעה הגברת רוז'ט חינאוי לאורחים?
פתחנו בטוסטים קטנטנים, שעליהם ביצי דגים דמויות קוויאר אדום, ירקות אנטי פאסטי, צלחות פירות ים שהכילו שרימפס, מולים, קלמארי, מגש עץ ענקי ועליו דג סלמון ענק, בו נחתכו ביד אמן מטבח חריצים עמוקים, שבתוכם מולאו ירקות שורש ושום, צלחות עמוסות רצועות בשר בקר ובשר עוף, עמדת חטיפים של פירות יבשים ממולאים בשקדים ואגוזים, עמדת חטיפים מתוקים של בקלאוות, ולקינוח צלחות ענק גדושות מיטב פירות העונה תפוחים, תפוזים, אפרסמונים וקיווי, שצבעו את הצלחת ברעננות.

אבל השמפניה והאוכל לא היו כלל העיקר. שכן במסגרת החגיגה התקיימה מכירה פומבית חשובה ומיוחדת, שכלל הכנסותיה על טהרת התרומה לבית איזי שפירא ברעננה, המספק מסגרות טיפול יומיות ותוכניות חינוכיות לילדים ובוגרים, עם מגוון רחב של נכויות התפתחותיות. כמו כן, שירותי תמיכה וייעוץ לבני משפחותיהם. למעלה מ- 52,000 אנשים הנו השנה מהשירותים של בית איזי שפירא באופן ישיר, ובאמצעות תוכניות קהילתיות באופן עקיף.
במכירה אותה פתח אבי שחם, סמנכ"ל הכספים והמינהל של בית איזי שפירא, שהודה למארחים, משפחת חינאוי, על האירוח ועל המכירה הפומבית, שהכנסותיה כתרומה מחוללת שינוי ישמשו לרכישת מסילה רפואית מיוחדת הפועלת בתוך המים לנזקקים רפואית.
את המכירה ניהל ביד רמה בחיוך ובקריצה הכרוז המקסים, כתב ועיתונאי היין שי שגב, שבחביבות אופיינית לו הביא מהבית פטיש שניצלים, אותו ייעד למטרת ההכרזה על הזוכה בכל אחד משלבי המכירה. המכירה נפתחה בפריט הראשון, שהיה ארגז כוסות יין מקריסטל איכותי ייעודיים לשמפניה מתוצרת RIEDEL. את הפריט הראשון רכשה הגברת רוז'ט חינאוי ב- 1,000 ₪ שעוברים מיידית לתרומה נעלה.
הפריט השני, בקבוק מגנום ירדן קברנה סוביניון שנת ,2000 חתום בחתימת כתב ידו מעוטר בצבע זהב של ויקטור שנפלד, יינן יקבי רמת הגולן, שהוצע למכירה במחיר פתיחה של 450 ₪, נמכר לאמנון ראחל ב-1,000 ₪. הוא הודיע חגיגית כי רכש את הבקבוק בשביל התרומה, והוא ימכור אותו בשנית למי שרק יחפוץ.
הפריט השלישי היה האטרקטיבי מבין הלוטים: בקבוק שמפניה דום פריניון וינטג' 1995 נתון באריזת יצרן מהודרת, שהוצע במחיר פתיחה צנוע של 2,000 ₪. כאן התנהלה מכירה פומבית בזעיר אנפין, עם הצעות שונות שהחלו מטפסות מעלה, והזוכה המאושר שילם עבורו 3,200 ₪. הזוכה, שעונה לשם אבי מלכה, לחש על אוזני שרכש את הבקבוק עבור התרומה אבל לא פחות בזכות הכבוד הרב שהוא רוכש לג'ורג' חינאוי.

אז מה היה לנו? שמפניה, אותה מכנים היין הנעלה ביותר לשתייה לבד או בחברה, בכל שעה משעות היום והלילה, עם אוכל או בלעדיו. יין אלגנטי מוערך בזכות היותו ארומטי, רענן, מבעבע, עשיר בטעמים, קל לשתייה, עם סיומת ארוכה ומהנה.

כמו כן היו לנו בבלינג מבעבע, ומינגלינג מתמזג, וקוקטיילים טעימים וצבעוניים, והרבה אנשים יפים שהגיעו בהמוניהם להתארח בחנות רשת WINE& MORE הרצליה פיתוח של ג'ורג' חינאוי, כשהקור הרטיבות והגשם שבחוץ לא מנעו כלל מאיש להגיע. יופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר