מבצע עצמאות ביקבי כרמל: קונים 2 בקבוקי יין יאנג סלקטד ומקבלים שלישי חינם

היינות של סדרת יאנג סלקטד מתאימים במיוחד לפיקניקים ומנגלים. הם קלים לשתיה, מהנים ולא מחייבים. הסדרה עוצבה ברוח צעירה והומוריסטית, בקבוקי הסדרה סגורים בפקקי הברגה קלים ונוחים לסגירה. שימוש בפקקי הברגה בעולם היין הולך וצובר תאוצה במיוחד באוסטרליה ובניו זילנד

יקבי כרמל יוצאים במבצע לקראת יום העצמאות, במהלכו הקונים שני בקבוקי יין מסדרת יאנג סלקטד, מקבלים את השלישי חינם.

היינות של סדרת יאנג סלקטד מתאימים במיוחד לפיקניקים ומנגלים. הם קלים לשתיה, מהנים ולא מחייבים. הסדרה עוצבה ברוח צעירה והומוריסטית, בקבוקי הסדרה סגורים בפקקי הברגה קלים ונוחים לסגירה. שימוש בפקקי הברגה בעולם היין הולך וצובר תאוצה במיוחד באוסטרליה ובניו זילנד.
מחיר: 25 – 29 ₪
המבצע בתוקף עד 30/4 .

בסדרה חמישה יינות:
מוסקטו – מענבי מוסקט. יין מתקתק מבעבע קלות, בעל ארומה מוסקטית, עם אחוז אלכוהול נמוך (6%). מומלץ לשתות קר ב- 8 מעלות. מתאים בבית, בפיקניק, עם אוכל או בלעדיו.
קריניאנו – מענבי קריניאן. יין מתקתק מבעבע קלות, בעל ניחוח של פרי אדום טרי. עם אחוז אלכוהול נמוך (6%). מומלץ לשתות קר – 8 מעלות. מתאים בבית, בפיקניק, עם אוכל או בלעדיו.
רוזה סמוק – מענבי מרלו. יין קל ומרענן בעל ניחוח של פרי טרופי. אחוז אלכוהול 11.5 , מומלץ לשתות קר ב- 8 מעלות.
מתאים בבית, בפיקניק, עם מנות קלות, בשרים קלים, סלטים וגבינות, עם אוכל או בלעדיו.
לבן חצי יבש – מענבי שרדונה ופרנץ' קולומבר. יין קל ומרענן בעל ניחוח של פרי טרופי. אחוז אלכוהול 12%. מומלץ לשתות קר ב- 8 מעלות. מתאים בבית, בפיקניק, עם מנות קלות, דגים ופשטידות.
אדום חצי יבש – מענבי מרלו וקברנה פראנק. יין קל ומרענן בעל ניחוח של פרי אדום. אחוז אלכוהול 13.5%. מומלץ לשתות קריר, 14 מעלות. מתאים בבית, בפיקניק, עם בשרים קרים, סלטים וגבינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר