מבקרי יין ועיתונאים העניקו תואר יין השנה ל"הר אודם מרלו ריזרב 2003"

Wawwj הוא ארגון בינלאומי המאגד למעלה מ-1,800 מבקרים ועיתונאים בתחום היין והמשקאות האלכוהוליים מ-50 מדינות. הארגון אוסף את כל תוצאות התחרויות הבינלאומיות שהתקיימו בשנה החולפת, ומדרג על פיהן את היינות השונים. הציון נקבע על פי הישגי היין והניקוד לו זכה בתחרויות השונות

אחרי שיין "הר אודם מרלו ריזרב 2003" של יקב הר אודם זכה במדליות זהב בתחרויות היין הבינלאומיות בישראל, בפנמה ובארגנטינה, הוא מתכבד עתה בתואר יוקרתי נוסף בענף היין המקצועי – יין השנה מטעם הארגון Wawwj.

Wawwj הוא ארגון בינלאומי המאגד למעלה מ-1,800 מבקרים ועיתונאים בתחום היין והמשקאות האלכוהוליים מ-50 מדינות.
הארגון אוסף את כל תוצאות התחרויות הבינלאומיות שהתקיימו בשנה החולפת, ומדרג על פיהן את היינות השונים. הציון נקבע על פי הישגי היין והניקוד לו זכה בתחרויות השונות, כאשר לכל תחרות ניקוד שונה על פי חשיבות התחרות. מעל ציון מסוים זוכה היין לתואר יין השנה, wine of the year.

מרלו הר אודם 2003 הנו יין משנת הבציר הראשונה של היקב
הצפוני ביקבי ישראל, שהוקם על ידי משפחת אלפסי. היקב שוכן במושב אודם בצפון הגולן בלב יער אלונים קסום ומסתורי ברום של 1,100 מ' מעל פני הים. הטבע באזור גידול זה, אוצר בתוכו קרקע בזלתית עשירה במינראים מלב כדור הארץ ואקלים קריר באופיו, המעניקים לגפנים והענבים תנאי גידול ייחודיים: קור אירופאי מושלג שמוביל להתעוררות הרמונית עם עונת הגידול מחד, ושמש ישראלית המלווה בלילות ממוזגים המביאים יחד להבשלה שלמה ואיכותית מאידך.
יינות יקב הר אודם נולדים מתוך תפישת עולם תרבותית המובילה את היינן, לפיה היין שואב את איכויותיו מהאקלים בו גדלו הגפנים והמסורת שלאורה יוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר