מבשלות בירה ישראל בפעילות שיווקית עם המותג מאלטי הפונה ליולדות

מאלטי במהדורה מוגבלת של פחיות מעוצבות שיופצו בערכה ייחודית בקרב יולדות. פחית המאלטי החדשה נושאת על גביה את יתרונות המוצר ומדגישה את המסר: "כשאמא שותה מאלטי – התינוק שותה חלב". ההשקעה: כ-250,000 ש"ח

מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, יוצאת בפעילות שיווקית מול קהל יעד של יולדות, בהשקעה של כ-250,000 ש"ח. במסגרת הפעילות, יוצרה פחית מעוצבת במהדורה מוגבלת שתופץ בערכה מיוחדת בקרב כ- 100,000 יולדות ברחבי הארץ.

פחית המאלטי נושאת על גבה כיתוב המסביר את יתרונות המוצר ומדגיש את המסר: "כשאמא שותה מאלטי – התינוק שותה חלב". לדברי החברה, שתיית בירה שחורה טבעית המכילה ויטמינים ומינרלים חיוניים וכן רכיבים צמחיים טבעיים המשפיעים לטובה על ייצור חלב אם בתקופת ההנקה.

אומרת לימור בן –חיים, דיאטנית קלינית: "בירה מאלטי היא משקה טבעי נטול אלכוהול, המכיל ויטמינים ומינרלים וכן רכיבים צמחיים ייחודיים בעלי השפעות מגוונות – מייצור חלב אם ועד הגנה על הלב. המשקה מביא עמו טעם מיוחד שונה מבוסס רכיבים טבעיים בלבד ובעל ערך בריאותי מוסף".

מאלטי היא בירה שחורה ללא אלכוהול מרכיבים טבעיים בלבד ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים, המכילה ויטמינים ומינרלים וכן רכיבים צמחיים אקטיביים התורמים לדברי החברה לבריאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר