מבשלות בירה ישראל והמותג Guinness בפעילות שיווקית לרגל ה-BLOOMSDAY

מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת Guinness בישראל, יוצאת בפעילות מיוחדת לבירה האירית Guinness לרגל חגיגות 102 שנה ל-BLOOMSDAY

מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת גינס Guinness בישראל, יוצאת בפעילות מיוחדת לבירה האירית Guinness לרגל החג האירי המסורתי ה- BLOOMSDAY, המצוין מזה 102 שנים באירלנד וברחבי העולם.

הפעילות, בהשקעה של כ-200,000 שקל, כוללת מודעות עיתונות ומגזינים, קמפיין חוצות ואינטרנט ופעילות קד"מ ודיול בפאבים האיריים המובילים ברחבי הארץ.

ה-BLOOMSDAY הינו חג אירי מבוסס על עלילת הרומן האירי המפורסם "יוליסס" , ומהות החגיגה מתבססת על היום בו החל מסעם של גיבורי הספר –"ליאו ומולי בלום" שיצאו למסע ברחבי דבלין בעקבות התודעה העצמית שלהם. במהלך מסעם עוברים השנים בין כל הבארים בדבלין, בתי הזונות ושאר בתי ההוללות וקוראים לאנשים להצטרף אליהם בחיפוש אחר האמת. המסע מלווה בשתייה מרובה של בירה Guinness ונקניקיות עסיסיות מלוות בכרוב כבוש ובחרדל ממש עד מחנק.

הפאבים בהם יקיים מותג הבירה Guinness פעילות לרגל ה-BLOOMSDAY הם:
מולי בלומס (מנדלי 2 פינת הירקון 100 ת"א), ליאו בלומס (ראול ולנברג 24 רמת החייל), מייקס פלייס (יפו 37 ירושלים), טמפל בר (מתחם סינמה סיטי רמת השרון), אוקונור (משה בוקר 15 ראשל"צ), דבלין (פארק המדע 1 רחובות), לה מורס (הרצל 202 רחובות), דבלין (שנקר 4 הרצליה פיתוח), פוגי דיו (היוצרים 2 כפר-סבא), שמרוק (אריה רגב 2 נתניה) ואייריש האוס (יפה נוף 120 חיפה).

במסגרת הפעילות, יקושטו הפאבים הנ"ל בבלונים של גינס כתומים ולבנים השייכים לדגל הלאום האירי ובשרשראות דגלים ססגוניות . בפאבים המובילים יערכו הופעות של להקות איריות ובירה Guinness תימכר במחיר מוזל, על מנת לאפשר שתייה כמעט חופשית כמו שרק האירים יודעים לשתות. מתנות והפתעות רבות וייחודיות מבית גינס יחולקו לחוגגים

אלעד דור מנהל מותג גינס במבשלות בירה ישראל: "ה-BLOOMSDAY מצוין בכל העולם ב-16.6 כאשר ביום זה יוצאים האירים לפאבים ושותים בירה Guinness. אנו רואים בחגיגות הזדמנות לחזק את המודעות למותג Guinness וקשירתו לשורשיו ולתרבות האירית. אנו מזמינים הקהל לבוא ולחגוג עימנו בפאבים ובארים רבים ברחבי הארץ עם מוסיקה אירית, מתנות, דיילות ועוד".

מותג Guinness משווק בישראל על ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ משנת 1996. הפנייה לשוק הבירות stout הייתה מתוך ראייה אסטרטגית אשר ראתה
חשיבות וראשוניות בפנייה לפלח שוק ייחודי ושונה אשר באותה תקופה לא זכה למענה הולם וכן מתוך כוונה עתידית לפיתוח מורחב של המותג ומיצובו כמותג סופר פרימיום מספר אחת בישראל.

במהלך שנות ההחדרה הראשונות נקלט המותג היטב בשוק הישראלי והראה גידולים מרשימים משנה לשנה, אולם השינוי המהותי התרחש עם הקמתו של הפאב האירי הראשון בישראל – Molly Bloomsבתל אביב.

עם הקמתו של הפאב האירי הראשון בישראל החל המותג Guinness לצמוח בצורה מדהימה. הביקוש לבירה הגיע מלמטה, מהצרכנים שהחלו דורשים את המותג. הדרישה הגוברת לבירה Guinness, שנבעה מההד התקשורתי שיצר הפאב האירי ואיתו מותג GUINNESS , יצרה ביקוש בקרב בעלי פאבים ובארים להתקנת ברז Guinness.

בירה Guinness נחשבת ל בירה האיכותיות ביותר בעולם. סודה של בירה גינס Guinness הוא בהקפדה על אותה נוסחה ייחודית כבר 245 שנים שמקנה לה את אותו ראש קצף מיוחד שהפך סימן ההיכר של GUINNESS .

גינס Guinness לקחה תחת חסותה את חמשת הפאבים האיריים המסורתיים בישראל

דאבלין הרצליה, רחוב שנקר 4
דאבלין רחובות, רחוב המדע 4
מולי בלום ת"א, רחוב הירקון 100
ליאו בלום ת"א, רחוב ראול וולנברג 24
טמפל באר, מתחם סינמה סיטי

ובקרוב פאב אירי חדש בירושלים מבית דבלין רחובות והרצליה –דבלין ירושלים במדרחוב שמאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר