מגיעים לקיבוץ: שיתוף פעולה של נסטלה פוד סרוויס עם ארגון משקי יזרעאל

האקדמיה של נסטלה פוד סרוויס הינה תוכנית לימודים המספקת לאנשי מקצוע סל מקיף של סדנאות עיוניות וסדנאות קולינריות, במטרה להעניק כלים ישימים ופתרונות לסוגיות ניהוליות המאפיינות את השוק המקצועי, לצד תמיכה בתחומים השונים והמגוונים של עולם ההסעדה והמסעדנות

נסטלה פוד סרוויס, החטיבה של אסם לשוק המקצועי, משתפת פעולה עם "ארגון משקי עמק יזרעאל" בצפון, ומביאה את מיטב מרצי "האקדמיה של נסטלה פוד סרוויס" למגדל העמק, בכדי לקיים הדרכות ייעודיות לשפים ולאקונומים בארגון.

האקדמיה של נסטלה פוד סרוויס הינה תוכנית לימודים המספקת לאנשי מקצוע סל מקיף של סדנאות עיוניות וסדנאות קולינריות, במטרה להעניק כלים ישימים ופתרונות לסוגיות ניהוליות המאפיינות את השוק המקצועי, לצד תמיכה בתחומים השונים והמגוונים של עולם ההסעדה והמסעדנות.

הקורסים המתקיימים במסגרת שיתוף הפעולה הם:
מעסק שורד לעסק מצליח – זיהוי הבעיות האופייניות לניהול עסק והדרכים לפתרונן תוך ניתוח דוגמאות ואירועים מהשטח.
ניהול פיננסי – הצגת כלים ידידותיים המאפשרים להרוויח יותר מפעילות העסק באמצעות ניהול פיננסי תקין ובקרה מלאה שלו.
חידושים בתפריט – סקירת הטרנדים הבולטים בתחום ההסעדה ויישומם בניהם: מה חדש היום בתעשיית המזון? מהם השינויים בטעמו של הסועד? איך משלבים בישול בריא בתפריט? בישול מולקולרי, בישול מזון בוואקום ועוד.
סדנה מעשית בנושא פחמימות – כיצד ניתן לייצר גיוון מקסימאלי בעולם הפסטה בפרט, ובפחמימות בכלל.

בסדנאות משתתפים עשרות שפים ואקונומים מהצפון.
במקביל השתתפו עד היום ב"אקדמיה של נסטלה פוד סרוויס" למעלה מ- 800 אנשי מקצוע בשוק המקצועי, בסדנאות שונות המציעות ידע ומידע במגוון תחומים אשר נבחרו על סמך בדיקה מדוקדקת של צרכי השוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר