מדליית זהב לחוות דרך התבלינים בתחרות Greate taste awards 2010 באנגליה

בתחרות, המתקיימת החל מ- 1994, התמודדו הפעם מספר שיא של משתתפים: 6,021 מוצרי מזון ומשקה. המוצרים השונים שהתמודדו על התואר הנכסף של "מוצר השנה" עברו שורת מבחני טעימה עיוורת מחמירים, אשר התפרסו על פני חודשיים של דיונים של לא פחות מ- 350 שופטים

ב"תחרות הטעם הנפלא 2010", ה- Greate taste awards שנערכת מדי שנה באנגליה, ביוזמת הגילדה הבריטית לאוכל משובח, זכתה חליטת הפומלה-מלון של "חוות דרך התבלינים" מבית לחם הגלילית, במדליית זהב קולינרית.

בתחרות, המתקיימת החל מ- 1994, התמודדו הפעם מספר שיא של משתתפים: 6,021 מוצרי מזון ומשקה. המוצרים השונים שהתמודדו על התואר הנכסף של "מוצר השנה" עברו שורת מבחני טעימה עיוורת מחמירים, אשר התפרסו על פני חודשיים של דיונים של לא פחות מ- 350 שופטים, מביניהם שפים מובילים, כתבי מזון, בעלי מעדניות, יצרני מזון וקונים. 

לדברי מארגני התחרות, אל המקום השלישי ("כוכב אחד") מגיע מוצר מזון או משקה שנחשב "מושלם", אל המקום השני והמכובד מגיע מוצר שנחשב כ"מעולה", ובמקום הראשון והנחשק זוכה מוצר אשר גורם למי שטועם אותו לומר למי שניצב לידו "וואו, אתה חייב לטעום את זה, פשוט מדהים".

אבי ציטרשפילר, בעל "חוות דרך התבלינים, אומר": "זו מחמאה גדולה לראות את הבריטים מממלכת התה האולטימטיבית מתלהבים מחליטות ייחודיות כחול-לבן של החווה. חליטת הפירות פומלה-מלון כוללת ערך מוסף של אכילת פירות המתרככים בחליטה והופכים למעדן של ממש, טבעי, טעים, וגם בעל ערך בריאותי גבוה. החליטות של החווה מיוצאות לאנגליה תחת המותג "Spice Way" ומשווקות כיום ב-20 נקודות מכירה. לאור ההצלחה מתוכננת בשלב הבא כניסה לנקודות מכירה נוספות ברחבי בריטניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר