מומחה בינלאומי לאירוח: האורחים בבתי המלון מצפים לחוויה והתרגשות

מנהלי בתי מלון ומנהלי מזון ומשקאות השתתפו בסמינר שקיים איגוד מנהלי בתי מלון בישראל בנושא חדשנות, בהשתתפות שני מומחים בעלי שם עולמי בתחום האירוח והמזון והמשקאות, במסגרת תערוכת ישראפוד 2011 שהתקיימה בגני התערוכה בת"א

מנהלי בתי מלון ומנהלי מזון ומשקאות השתתפו בסמינר שקיים איגוד מנהלי בתי מלון בישראל בנושא חדשנות, בהשתתפות שני מומחים בעלי שם עולמי בתחום האירוח והמזון והמשקאות, במסגרת תערוכת ישראפוד 2011 שהתקיימה בגני התערוכה בת"א.

המרצים, איאן סקרת' (Ian Scarth) ואלן נג'ר (Alain Najar) דנו בין היתר, בהבנת מאפייני החדשנות, ובהבנת הגורמים היוצרים ערך בהשמת חדשנות בתחום האירוח ועוד.

איאן סקרת',  מרצה בבית הספר הגבוה למלונאות בלוזן ואיש אקדמיה, אשר עמד בעבר בראש מחלקות מזון והמשקאות במלונות מובילים כגון סבוי וריץ בלונדון – התמקד בנושא החדשנות, והכריז שבימים אלה החדשנות הינה השלב שיש להתמקד בו, וזאת אחרי שלבי האיכות והשירות.
"אם מטפחים חוויות אצל האורח, ויוצרים אצלו את התחושה שהמוצר שלנו הוא הטוב ביותר, וזאת באמצעות חשיפתו לחוויות יוצאות דופן, התרגשות, דרמה כלשהי, והשארתו עם זכרונות טובים מהשהות אצלנו במלון. רק כך הוא לבטח יחזור אלינו, וניתן גם להעלות את מחיר המוצר", אמר איאן סקרת'.

אלן נג'ר, אף הוא כמרצה בבית הספר הגבוה למלונאות בלוזן ומי שעבד ברשתות בינלאומיות כמו הילטון, שרתון ואקור – התמקד בדבריו בהבנת הגורמים היוצרים ערך בתחום המזון והמשקאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר