מוסטלי 2008 חדשים מיקב טוליפ: שיראז וקברנה פרנק

מוסטלי שיראז 2008, ממנו יוצרו 12,000 בקבוקים, הופק מ- 85% ענבי שיראז ו- 15% קברנה סוביניון מכרם גלעד שבכפר יובל, שהותססו ויושנו בחביות בנפרד.

יקב טוליפ חונך שני יינות: מוסטלי שיראז 2008 (Mostly Shiraz 2008), ומוסטלי קברנה פרנק 2008 (Mostly Cabernet Franc 2008).

מוסטלי שיראז 2008, ממנו יוצרו 12,000 בקבוקים, הופק מ- 85% ענבי שיראז ו- 15% קברנה סוביניון מכרם גלעד שבכפר יובל, שהותססו ויושנו בחביות בנפרד. לאחר שהייה בת 6 חודשים בחביות וייצוב טעמם של היינות נקבע הבלנד הסופי, שלאחריו הוחזר היין לחביות להתיישנות של 9 חודשים נוספים – ובסך הכול כ-15 חודשים בחביות עץ אלון, מחציתן צרפתיות ומחציתן אמריקאיות.
לפני הביקבוק עבר היין סינון גס בלבד לשימור טעמיו, ולאחר הביקבוק הבקבוקים הונחו בחדר היישון למספר חודשים.
"זהו שיראז עוצמתי בעל גוון בורדו כהה עם שוליים סגולים. ליין גוף מלא ועגול, ארומה של תותי עץ שחורים, אקליפטוס, מנטה, עץ קלוי ופירות אדומים בשלים",  אומר תמיר ארצי, יינן יקב טוליפ. "היין בעל טעם מאסיבי וצפוף, מרוכז ומאוזן ובעל טאנין בשל ומתקתק. הסיומת ארוכה עם שפע טעמי פירות שחורים".
מחיר לצרכן: 79 ₪

מוסטלי קברנה פרנק 2008, ממנו יוצרו 9,500 בקבוקים, הופק מ- 85% ענבי קברנה פרנק מכרם ניר שבמושב מטע, ומ- 15% ענבי מרלו מכרם כרמי יוסף; שהותססו ויושנו בחביות נפרדות. לאחר שהייה בת 6 חודשים בחביות וייצוב טעמם של היינות נקבע הבלנד הסופי, שלאחריו הוחזר היין לחביות להתיישנות של 9 חודשים נוספים – בסך הכול כ-15 חודשים בחביות בחביות עץ אלון צרפתי, בתוספת 20% אלון אמריקאי.
"יין זה הוא קברנה פרנק אופייני ומרשים בעל גוון בורדו עמוק מאוד עם שוליים רימוניים",  אומר תמיר ארצי. "היין בעל גוף מלא, ארומה של פרחים סגולים, עשב, פלפל ירוק, פירות אדומים ושחורים בשלים בתוספת עץ קלוי. טעמו מלא ועגול, רענן ופירותי בבת אחת. הטאנינים עדינים ופיקנטיים, והוא בעל סיומת ארוכה".
מחיר לצרכן: 79 ₪

השנה, בנוסף להשקת היינות החדשים, חנכו ביקב טוליפ גם את המיתוג החדש של סדרת מוסטלי 2008; אשר בא לידי ביטוי בעיצוב ובצבעים של תוויות הבקבוקים, וכן בצורת חיתוכן.
המיתוג החדש בא לשקף את רוחו הצעירה והחדשנית של היקב; ומהווה המשך לשפה השיווקית של יקב טוליפ – שאחד מקהלי היעד שלה הינו גם פלח השוק הצעיר. 

www.tulip-winery.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר