מועדון החברים של עופר יוכלמן – Wine Style

בשלהי שנת 2012 פרש עופר יוכלמן משנים ארוכות של עבודה בשירות המדינה. בשנים אלה ידע עופר לשלב ולמצוא את האיזון העדין של אהבתו לעולם היין עם עבודה מורכבת ומאתגרת. הוא זכה להימנות עם קבוצה מצומצמת, אך איכותית, של אוהבי יין מקצועיים, ולהכיר באופן אישי את מרבית העוסקים בתעשיית היין בארץ.

בשלהי שנת 2012 פרש עופר יוכלמן משנים ארוכות של עבודה בשירות המדינה.
בשנים אלה ידע עופר לשלב ולמצוא את האיזון העדין של אהבתו לעולם היין עם עבודה מורכבת ומאתגרת. הוא זכה להימנות עם קבוצה מצומצמת, אך איכותית, של אוהבי יין מקצועיים, ולהכיר באופן אישי את מרבית העוסקים בתעשיית היין בארץ.

לדבריו, בשני העשורים האחרונים הוא חווה את השינוי הדרמטי שחל בתחום עשיית היין בארץ. הוא ראה מקרוב את צמיחתם של יקבי בוטיק מרתקים לצד יקבים גדולים, וזכות הייתה לו לפגוש את מרבית העושים במלאכה באירועים, תערוכות, סיורים וטעימות יין.

פרק ב' בחייו של עופר יוכלמן מוקדש לתחום תרבות היין בארץ, והיום הוא יכול לחלוק ולשתף עם רבים אחרים את הידע שרכש וההיכרות רבת השנים עם התחום. זאת על ידי הקמת מועדון חברים, הכולל את אנשי היין שהכיר בשנים אלה, וחברים טובים וחדשים שיצטרפו במהלך הפעילות.

פעילות המועדון, המתנהלת ממרתף היין בביתו של עופר במכבים-רעות – לאחר שיפוץ והתאמה לייעודו החדש, מתקיימת במספר מישורים:

• ערבי יין איכותיים – בשיתוף ממיטב הייננים והיקבים, תוך הקפדה על אווירה מכובדת וחברית, כיבוד איכותי ויינות משובחים. אירועים אלה יתקיימו ביקבים, במסעדות ובמקומות אירוח נוספים.

• סיורים מודרכים ביקבים – מפגש בלתי אמצעי עם תעשיית היין ואנשיה במגרש הביתי, היכרות עם העוסקים במלאכה ביקבים ובכרמים – בליווי והדרכה אישית.

• רכישה מרוכזת של יינות איכות – מתוך היכרות עם סוגיית מחירי היין בארץ, יפעל המועדון להוזיל מחירי יינות נבחרים על ידי רכישה מרוכזת. עופר אומר כי הוא ידגיש תמיד את העיקרון של יחס עלות-תועלת, לטובת חובבי היין.

• מוצרים משלימים – מעת לעת חשיפה לכל הסובב את תרבות היין דרך שילוב והיכרות עם נושאים נוספים, כמו כוסות יין וציוד נלווה, טעימות בירה, סדנאות שמן זית.

• מועדון Wine Style יהווה בסיס לפעילות מגוונת סביב תרבות היין בארץ ובהמשך גם בחו"ל. בימים אלה מושלם גיבושה של קבוצה היוצאת למסע יין בקטלוניה.

כיצד מצטרפים למועדון?
החברות במועדון הינה על בסיס הצטרפות לרשימה המנוהלת על ידי עופר בשיטה הבדוקה של "חבר מביא חבר" .
פעילות המועדון תופץ בדוא"ל או בטלפון לגבי כל אירוע, רכישה או פעילות.
ההרשמה לאירועים תיעשה לפי מספר מקומות שיוקצו מראש.
עופר רואה כל אחד מחברי המועדון כחלק מקבוצה איכותית לקידום תרבות היין בישראל וההנאה האישית של כל אחד מאתנו.

להצטרפות: עופר יוכלמן, 050-6278934
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר