מוצרי אוליביה הישראלית ישווקו בעולם ע"י רשת חנויות מזון הגורמה היוקרתית Oil&Vinegar

מוצרי אוליביה ישווקו כחלק ממותג בית חדש של הרשת:FOR EVERYDAY, שיכלול מוצרים לשימוש יומיומי המשדרגים את הארוחות והמנות בבישול הביתי

חברת אוליביה, המתמחה בייצור ושיווק רטבים וממרחי גורמה, החלה השבוע בשיווק מוצרי גורמה לשימוש יומיומי לרשת חנויות המזון והגורמה הבינלאומית והיוקרתית Oil &Vinegar .

ל- Oil &Vinegar חנויות בכל אירופה, בארה"ב, דרום אפריקה ועוד. מדובר ברשת חנויות שמוכרת מגוון של מוצרי מזון יוקרתיים המתמחה בשמנים איכותיים, חומצים יחודיים, רטבים אתניים וכו'.

מוצרי אוליביה ישווקו כחלק ממותג בית חדש של הרשת:FOR EVERYDAY, שיכלול מוצרים לשימוש יומיומי המשדרגים את הארוחות והמנות בבישול הביתי.

לדברי יעל גיא, מנהלת שיווק בינלאומי של אוליביה: "רשת Oli&Vinegar בחרה במוצרינו לאחר סידרת מבחני טעימה ובזכות טעמם הייחודי ואיכותם הגבוהה.
המוצרים מתאימים לערכים עליהם מושתת החברה: מוצרי גורמה מבוססים חומרים איכותיים ללא פשרות, המתאימים גם לשימוש יומיומי. מבחינתנו מדובר באחד ההישגים מרשימים שלנו עד כה בתחום הייצוא".

לפי ההסכם מייצרת אוליביה בימים שני מוצרי דגל עבור החברה: ממרח עגבניות מיובשות עם אגוזים, ועיטורי עגבניות עם זיתים שחורים ושום. אלו שני מוצרים ראשונים מתוך סדרה רחבה ומגוונת של מוצרים שאוליביה תייצר עבור הרשת, אשר חלק מהם יושקו כבר ב- 2006. אוליביה מעריכה כי צפי המכירות השנתי משני מוצרים אלה יעמוד על למעלה ממיליון שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר