מוצרי מותג קוקי: לעבור את החג בשלום

ניילון נצמד קוקי מגיע באריזה קומפקטית שנכנסת למגירה. צילום קוקי
מותג קוקי מציע שורת מוצרים רב שימושיים המסייעים בתקופת החגים למאמצי הבישולים והשמירה על הניקיון, ביניהם ניילון נצמד, נייר אפייה, יריעות לתבנית, שקיות צלייה, רדיד אלומיניום, תבניות אפייה.

ניילון נצמד קוקי – מגיע באריזה קומפקטית שנכנסת למגירה. הניילון של קוקי עמיד במיוחד ונדבק היטב לכל כלי. טיפ לשימושים נוספים בניילון נצמד:   לשמירה על ניקיון משטח העבודה, כשומר מפני דליפות ונזילות מיותרות, ולהגנה על תכולת תיק רחצה בטיסות ובכלל  מתקלות של מריחת ושפיכת המוצרים בתיק.

יריעות לתבנית קוקי – אטומות יותר מנייר אפייה ושומרות על תבנית נקייה משומן. טיפים לשימושים נוספים: לשמירה על ניקיון המקרר, להכנת שניצלים – מניחים יריעת ניילון על משטח עבודה, עליה מכינים השניצל לטיגון, וזורקים היריעה עם שאריות ביצה ופירורי לחם.

צילום קוקי
צילום קוקי

נייר אפייה קוקי  – מתכלה וידידותי לסביבה. בעל עמידות גבוהה מאוד לתנור, נוח לשימוש, מונע את הדבקות המזון לתבנית. שימושים יצירתיים: נייר אפייה כשקית זילוף ע"י גלגולו לקונוס עם פתח יציאה וזילוף על העוגה. כשמכינים עוגיות מזליפים ישר לתוך "תבניות פלוס של קוקי" – גם תבנית אלומיניום וגם נייר אפייה. שימוש נוסף: נייר אפייה למניעת הדבקות המאפים לתבנית.

צילום קוקי
צילום קוקי

שקית צלייה קוקי – מתאימה למגוון תבשילים בתנור, לקבלת תוצאה עסיסית ועשירה בטעמים. שימוש מהיר וקל, תוך שמירה על ניקיון התנור. טיפים לאפייה עם השקיות: הפחתת שימוש בשמן – למשל לחצילים ללא שמן שנספג בהם, מכניסים קוביות חציל שיובשו והומלחו, יחד עם שתי כפות שמן זית לשקית ומנערים. מניחים השקית על תבנית אפייה קוקי, מכניסים לתנור שחומם ל-180 מעלות ובסוף הצלייה קורעים את השקית להזהבה אחרונה. הכנת ארוחה מהירה: מכניסים לשקית עוף וירקות, משקשקים עם רוטב ומכניסים לתנור. כ-10 דקות לפני תום הצלייה מחוררים 3-4 חורים בצידה העליון של השקית והארוחה תצא קריספית וטעימה.

רדיד אלומיניום קוקי – מוטבע בכוכבים קטנים התורמים להפחתת הדבקות המזון לרדיד. מצויד בסכין חיתוך לנוחות מקסימלית בשימוש. טיפים לשימושים נוספים: לשמירה על טריות הירקות במקרר – לכדרר חתיכת רדיד אלומיניום לכדור, להכניס לשקית ולקשור. לשמירה על כיריים נקיות – למשל כשקולים חציל  על להבה הפתוחה, מומלץ לעטוף את החציל ברדיד אלומיניום ואז להניח על הלהבה. הכיריים נשארות נקיות והחציל קלוי וטעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר