סל הקניות של שחר 826

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: שקית של נתחי טונה בהירה בשמן – לוותר, ממתיק עם חצי קלוריות מאשר סוכר – אלטרנטיבה עם חיסרון, גרנולה – יש טובים יותר, חטיפי גרנולה – מומלצים, מיצי פירות עם ג'ינג'ר וכורכום – חבל שיקרים

נתחי טונה בהירה בשמן של סטארקיסט

טונה באריזה משפחתית דקה במיוחד וללא צורך בסינון השמן. חלק ממגמת הבריאות בעולם ובארץ. צילום יוני רייף
צילום יוני רייף

החברה מצטרפת לטרנד, ומשיקה את הטונה שלה באריזה חדשנית – במקום קופסת שימורים מקבלים שקית הרמטית, הנפתחת בקלות כל עוד פותחים אותה דרך הסימון הייעודי. התכולה היא טונה בשמן, אך בשונה מקופסת שימורים, כמות השמן קטנה ואינה דורשת סינון. זה מהווה יתרון למי שרוצה לקחת איתו טונה לטיול או פיקניק משפחתי, אבל למוצר יש כמה חסרונות. ראשית, התכולה – 380 גרם, שצריך לאכול לאחר הפתיחה אם לא נמצאים ליד מקרר. אם הטונה לא תזכה לביקוש, חלק ממנה ייזרק לפח. בנוסף, הוספת המלח לתכולה הפכה את הטונה למלוחה מאוד, שלא לומר מלוחה מדי – אם מוסיפים אותה לסלט, לא צריך להוסיף עוד מלח, אבל אם אתם אוהבים לאכול טונה כפי שהיא, זו בלתי אכילה. ולסיום, אל תשכחו לקחת אתכם כלי להוצאת שאריות הטונה מהאריזה, שכן לא הכל יוצא החוצה עצמאית. המחיר עד 17.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אפשר ואף כדאי לוותר.

1/2 סוכר של סוכרזית מבית ביסקול

צילום ביסקול
צילום ביסקול

ההשקה הזו של החברה מנסה לתת מענה למי שרוצה לשפר את התזונה שלו על ידי הפחתה בצריכת סוכר. כיצד זה קורה? על ידי שילוב של פרוקטוז, כלומר סוכר פירות, עם אריתריטול, ממתיק טבעי המופק מעמילן. למוצר יש מרקם דומה עד מאוד לזה של סוכר, וגם רמת המתיקות שלו דומה, אך הוא מכיל חצי מכמות הקלוריות (ומכאן שמו). כל זה, חשוב לציין, ללא ממתיקים מלאכותיים, וגם ללא טעם לוואי המאפיין אותם. זה נשמע טוב ועשוי להלהיב את מי שמבקש להפחית את הצריכה של סוכר לבן, רק כדאי לזכור כי סוכר פירות הוא בסופו של דבר סוכר, על כל המשתמע מכך. המחיר עד 35.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אלטרנטיבה טובה לסוכר לבן, אבל יש לה חיסרון שכדאי להיות מודעים לו.

גרנולה של תלמה מבית יוניליוור

צילום יוניליוור
צילום יוניליוור

שני מוצרים חדשים השיקה החברה עבור חובבי הגרנולה, הנמכרים מעתה באריזה נוחה לשימוש חוזר. גרנולה פירות מכילה 52% שיבולת שועל מלאה עם משמש, חמוציות ואננס מיובשים ומסוכרים, כמו גם צימוקים, שבבי קוקוס, קליפות תפוז, גרעיני חמנייה ופצפוצי אורז מלא. גרנולה אגוזים מכילה 50% פתיתי שיבולת שועל מלאה עם אגוזי קשיו ושקדים, שבבי קוקוס, שומשום, זרעי פשתן וגרעיני חמנייה. רשימת הרכיבים של כל מוצר ארוכה יותר, וכוללת, בין השאר, גם סוכר בווריאציות שונות. אנחנו היינו מעדיפים רשימת רכיבים קצרה יותר, שלא מכילה כאלה כגון מלח עם יוד או חומר תפיחה, שאינם מתחברים לטרנד הבריאותי שהגרנולה אמורה לתת לו מענה, וכמובן לא סוכר בצורותיו השונות. גם כמות גדולה יותר של הפירות הייתה מתקבלת בברכה. עם זאת, נציין לטובה כי סוגי הגרנולה נבדלים זה מזה בטעמם. המחיר עד 19.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: יש בשוק מוצרי גרנולה טובים יותר.

קראנצ'י חטיפי גרנולה של Merba

צילום Merba
צילום Merba

בעוד הגרנולה של תלמה לא התחבבה עלינו במיוחד, זו של חברת מרבה היא דוגמה טובה לאופן בו כן אפשר ליצור מוצר מבוסס גרנולה, גם אם צורתו אינה זהה. החטיפים החדשים מאופיינים במיעוט רכיבים ובהקפדה על רכיבים טבעיים, ללא תוספות של מלח וסוכר במרביתם. מדובר בשלושה מוצרים – האחד בטעם אוכמניות, השני בטעם אגוזי לוז, והשלישי, היחידי שמכיל סוכר, בטעם קוקוס ושוקולד. מדובר בחטיפים אפויים פריכים, ושילוב הרכיבים מדויק כך שכל אחד שונה מהשני בטעמו ובמרקמו. המחיר 9.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנחנו רוצים עוד כאלה.

מיצים כתומים של פריניב

צילום פריניב
צילום פריניב

כורכום וג'ינג'ר הם שני התבלינים, המשמשים כבסיס למשקאות החדשים של החברה. הראשון משלב מיץ תפוח עם גזר, בננה, לימון, ג'ינג'ר וכורכום; והשני משלב מיץ תפוז עם מנגו, בננה, דלעת, ג'ינג'ר וכורכום. בחברה מדגישים את השימוש בג'ינג'ר וכורכום טריים להכנת המשקאות, ואנו מדגישים את העובדה כי הם אמנם מורגשים בטעם הסופי, אבל לא משתלטים על הטעם. כלומר, מי שלא אוהב ג'ינג'ר או כורכום, מוטב שלא ישתה אותם. מי שכן אוהב, ייהנה משילובים מאוזנים עם שאר הרכיבים, היוצרים מיצים מרעננים וטעימים. המחיר מרענן הרבה פחות: עד 17 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: רק חבל שהמחיר גבוה כל כך.

בקצרה

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

חברת שטראוס הודיעה כי עברה להשתמש בחלב מלא בייצור יוגורט אקטיביה של המותג דנונה, והושקו שישה מוצרים תחת השם אקטיביה Clean Eating, ארבעה המשלבים פרי ושניים המבוססים על יוגורט בלבד. בנוסף, החברה משנה את האריזות של מוצרי גמדים, שינוי הכולל הדגשה של רשימת הרכיבים על חזית האריזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר