מותג גולדסטאר וברי סחרוף בפרויקט המוזיקה השנתי

טמפו ומותג גולדסטאר ממשיכים לקדם את המוסיקה הישראלית עם פרוייקט גולדסטאר sound system המתקיים זו השנה הרביעית. היקף ההשקעה בקמפיין השנה יהיה כ- 800,000 ש"ח.

הרעיון המרכזי הנו פורמט ייחודי למותג 'מוסיקה ישראלית'.
סער אמיר, מנהלת מותג גולדסטאר, אומרת: "כבירה המובילה בישראל, אחת הפלטפורמות הינה החיבור לאמנים מובילים במוסיקה הישראלית ופרויקט גולדסטאר sound system מתחבר היטב עם ערכי המותג שהם ישראליות והנאה. השנה אנו גאים במיוחד לארח את ברי סחרוף ויהודה פוליקר שיבצעו שירים שלהם בעיבודים מחודשים".

בין המופעים הבולטים שהתקיימו במהלך השנים והיו להצלחות ברמה האומנותית וברמה המסחרית: מופעי בכורה של שוטי הנבואה, מוש בן ארי, הדג נחש, עברי לידר, מופע העשור של אביב גפן ל"אור הירח" עם שלום חנוך, מופע מיוחד של אסף אמדורסקי, ועוד.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה