מותג האלכוהול בקרדי עולה בקמפיין בבתי הקולנוע של סינמה סיטי

בסרטון הקמפיין שמצולם על רקע של שמים תכולים, נראים צעירים וצעירות מפליגים אל אי בודד. בחסות המשקה האקזוטי והאווירה הטרופית, מתקיימת מסיבה נוצצת

חברת אקרמן, יבואנית ומשווקת מותגי אלכוהול ויין מהגדולים בעולם, יוצאת בקמפיין למותג העולמי בקרדי (Bacardi ) תחת הסלוגן "שתו בקרדי באחריות".

בסרטון הקמפיין שמצולם על רקע של שמים תכולים, נראים צעירים וצעירות מפליגים אל אי בודד. בחסות המשקה האקזוטי והאווירה הטרופית, מתקיימת מסיבה נוצצת.

הקמפיין, בהשקעה של 100.000 שקל, יוקרן בבתי הקולנוע מתחם סינמה סיטי גלילות ורעננה .הסרטון ירוץ במשך שמונה שבועות ויוקרן בתדירות של כ- 180 פעם בכל ערב על 34 מסכים, וצפויים לצפות בו כ-600,000 אלף צופים. 

אקרמן החלה ביולי האחרון לייצג באופן בלעדי בישראל את כל מותגי האלכוהול של תאגיד בקרדי מרטיני העולמי, שבבעלותו מותגי אלכוהול כמו מרטיני, בקרדי, בומביי ספייר, דיוארס, גריי גוס, בנדיקטין, וויליאם לאוסון, אריסטוף.
עד עתה ייבאה אקרמן רק חלק מהפורטפוליו העשיר של תאגיד בקרדי מרטיני, כמו וודקה סופר פרימיום גריי גוס הצרפתית, רום בקרדי, וויסקי דיואר'ס, וגי'ן בומביי ספייר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר