fbpx

מותג האלכוהול בקרדי עולה בקמפיין בבתי הקולנוע של סינמה סיטי

בסרטון הקמפיין שמצולם על רקע של שמים תכולים, נראים צעירים וצעירות מפליגים אל אי בודד. בחסות המשקה האקזוטי והאווירה הטרופית, מתקיימת מסיבה נוצצת
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת אקרמן, יבואנית ומשווקת מותגי אלכוהול ויין מהגדולים בעולם, יוצאת בקמפיין למותג העולמי בקרדי (Bacardi ) תחת הסלוגן "שתו בקרדי באחריות".

בסרטון הקמפיין שמצולם על רקע של שמים תכולים, נראים צעירים וצעירות מפליגים אל אי בודד. בחסות המשקה האקזוטי והאווירה הטרופית, מתקיימת מסיבה נוצצת.

הקמפיין, בהשקעה של 100.000 שקל, יוקרן בבתי הקולנוע מתחם סינמה סיטי גלילות ורעננה .הסרטון ירוץ במשך שמונה שבועות ויוקרן בתדירות של כ- 180 פעם בכל ערב על 34 מסכים, וצפויים לצפות בו כ-600,000 אלף צופים. 

אקרמן החלה ביולי האחרון לייצג באופן בלעדי בישראל את כל מותגי האלכוהול של תאגיד בקרדי מרטיני העולמי, שבבעלותו מותגי אלכוהול כמו מרטיני, בקרדי, בומביי ספייר, דיוארס, גריי גוס, בנדיקטין, וויליאם לאוסון, אריסטוף.
עד עתה ייבאה אקרמן רק חלק מהפורטפוליו העשיר של תאגיד בקרדי מרטיני, כמו וודקה סופר פרימיום גריי גוס הצרפתית, רום בקרדי, וויסקי דיואר'ס, וגי'ן בומביי ספייר.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה