מותג המזון הערבי המתמחה "בארכה" עולה בקמפיין בהשקעה של כ- 800,000 ₪

הקמפיין מתמקד בסדרת סרטוני אנימציה בהם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח, בדגש על סממני התרבות האתניים עם צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים; החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן ואריזה ההופכת לדרבוקה אתנית לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת לכלי הנגינה עוד

"בארכה", מותג מזון חדש בשוק המזון הישראלי של רושדי תעשיות מזון, המתמחה במזון ערבי אותנטי, מעלה קמפיין המתמקד ברטבי הטחינה של החברה. בגל שני יהיה קמפיין לטחינה הגולמית ומוצרי החלבה.
סדרת הסרטונים עולה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי בטלוויזיה וכן בעיתונות למשך כשלושה שבועות.

הקמפיין מתמקד בסדרת סרטוני אנימציה בהם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח, בדגש על סממני התרבות האתניים עם צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים; החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן ואריזה ההופכת לדרבוקה אתנית לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת לכלי הנגינה עוד.


קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב – גיא נתיב
מנהל קריאייטיב – דוד אביטל
קופירייטר – מיכאל גורי
ארט – שרון ראובן
מפיקה – אסנת אבן טוב
סמנכ"לית פלנינג – עטרה בילר
פלנרית – מיכל עובדיה
תקציבאי- אלדד מלניק
סופרוויזרית – נטלי בורנשטיין
יחסי ציבור – שטרן אריאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר