מחלבות גד במהלך לפתיחת מעדניות חלביות ממותגות ברשתות הפרטיות

במהלך החודשים האחרונים פתחה "מחלבות גד" ברשתות השיווק של רמי לוי, כמעט חינם, סופר ספיר, ועוד כ-20 מעדניות חלביות. לפי התוכנית האסטרטגית ימותגו עוד 30 מעדניות בחנויות הרשתות הפרטיות עד סוף 2010

"מחלבות גד" – המחלבה הרביעית בגודלה בישראל, המתמחה בייצור ושיווק גבינות פרימיום, טוענת כי ברבעון הראשון של 2010 היא הגדילה את נתח השוק שלה ברוב הקטגוריות בהן היא פעילה.

על פי נתוני סטורנקסט לרבעון הראשון של 2010, "מחלבות גד" הגדילה את נתח השוק הכספי שלה בכ-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ובשנה האחרונה הגדילה את מגוון המוצרים שלה מ-145 ל-160.

בחודשים האחרונים החלה גד לפתוח רשת מעדניות חלביות ממותגות "מחלבות גד" בסופרים של הרשתות הפרטיות. כך נפתחו כ-20 מעדניות חלביות ברשתות רמי לוי, כמעט חינם וסופר ספיר, ועד סוף 2010 ייפתחו עוד כ-30 מעדניות חלביות, כך שמספרן הכולל צפוי להגיע עד סוף השנה לכ-50 מעדניות.

היקף שוק המעדניות החלביות בארץ הנו כ-720 מיליון ₪ בשנה. יחס המכר של מוצרים הנמכרים במעדניה אל מול המדף (במוצרים מקבילים) הנו 34% כספי.
קטגוריית המעדניה נמצאת בגידול בשלוש השנים האחרונות, ובשנה האחרונה היה גידול של 3% מול קיפאון במדף.
40% מהמכירות של גד בשוק הקמעונאי הן במעדנייה, עם גידול של 9% במעדנייה אל מול גידול של 2.5% כספי של השוק (גבינות מעדניה ללא גבינות צהובות).

בגד אומרים כי המלחבה זיהתה בשדה הקמעונאי מוקד שאינו מטופל או מטופל חלקית רק ברמת מבצעים ומחיר, והחליטה לטפל בו ברמה אסטרטגית שיווקית, הן ברמה המוצרית והן ברמת הנראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר