מחלבות גד בקטלוג מיוחד לשוק המקצועי עם עשרה קונספטים שונים של ארוחות בוקר

במחלבות גד אומרים כי ההחלטה להפיק את הקטלוג היחודי נובעת מההכרה שארוחות הבוקר בעולם המסעדנות הישראלי הינן יחודיות ושונות מארוחות הבוקר הקונטיננטליות המוגשות בעולם

"מחלבות גד" מוציאה קטלוג מיוחד לשוק המקצועי הכולל בתי קפה, מסעדות, בתי מלון, חברות קייטרינג והסעדה.
בקטלוג עשרה קונספטים שונים ומגוונים של ארוחות בוקר : ארוחת בוקר ישראלית, ארוחת בוקר ספרדית, איטלקית, אמריקאית, צרפתית ועוד, והוא משלב תמיכה ותוכן מקצועי מעולם מוצרי החלב וגבינות הפרימיום במטבחים המקצועיים.

שלומי אילון, סמנכ"ל השיווק ב"מחלבות גד", אומר שההחלטה להפיק את הקטלוג היחודי נבעה מההכרה שתחום ארוחות הבוקר בעולם המסעדנות הישראלי הינו יחודי ושונה מארוחות הבוקר הקונטיננטליות המוגשות בעולם.

אילון מוסיף כי ממחקר בקרב כ-500 סועדים עולה כי ארוחות הבוקר תופסות נתח חשוב ומשמעותי בתמהיל הארוחות המוגשות לישראלים בבתי הקפה ובמסעדות, ובעיקר בסופי השבוע. 74% ציינו כי הם אוכלים לפחות ארוחת בוקר אחת פעם בשבוע בבית קפה או מסעדה.
39% אוכלים לפחות שתי ארוחות בוקר בשבוע לעומת ארוחת צהריים או ערב פעמיים בחודש כבחירה עצמאית ולא כהסדר של שוברים ממקום העבודה.

66% ציינו כי הם מגוונים את ארוחת הבוקר שלהם בבתי קפה ומסעדות שונים, ורק 27% ציינו כי הם אוכלים את ארוחת הבוקר שלהם במקום קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר