מחלבות גד בקמפיין פרסום להשקת גבינות קרם שמנת 5%

הקמפיין הינו מחווה הומוריסטית לקמפיין הבולט ביותר שנעשה בשנים האחרונות בישראל: קמפיין פלאפון – הקרחת של נינט. סיסמת הקמפיין: "גד – תמיד מיוחד". משרד הפרסום – פוגל אוגילבי

מחלבות גד יצאה בקמפיין פרסום חדש לגבינות קרם שמנת 5%.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי ובתקציב של 2 מיליון ש"ח, הינו מחווה הומוריסטית לקמפיין הבולט ביותר שנעשה בשנים האחרונות בישראל: קמפיין פלאפון – הקרחת של נינט. סיסמת הקמפיין: "גד – תמיד מיוחד".

על בסיס זה מציגה גד את החדשנות המוצרית – סדרת גבינות קרם שמנת 5% בטעם ובמרקם של גבינת שמנת אמיתית שיגרום לצרכן לא להאמין שבגבינה כזאת טעימה יש רק 5% שומן.

אומר גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בפוגל Ogilvy: "כשהתבקשנו להציג למחלבות גד את הקריאייטיב להשקת סדרת גבינות השמנת, חשבנו הרבה מעבר לגבולות המקובלים. חיפשנו רעיון פורץ דרך שטרם נעשה בארץ, קריאייטיב יוצא דופן באמת, רעיון לא שגרתי שיפתיע כל אחד בישראל ושאינו תלוי כסף או סלבריטי, קמפיין שיפרוץ את השאננות של הצרכן בבית שהתרגל כבר לזה שמאכילים אותו בעוד ועוד פרסומות של גבינה.
בקרב מול מחלבות הענק ה"גולייתיות", ידענו שנצטרך לצייד את הלקוח שלנו ברוגטקה מיוחדת, שהיא מעבר לתסריט מעולה או שלט חוצות עם כותרת חכמה, כדי שמחלבות גד יוכלו לפרוץ לשוק גבינות השמנת בהצלחה. לכן, תחת המסר "לא להאמין שבגבינה כזאת טעימה יש רק 5% שומן", החלטנו לעשות משהו שבאמת טרם נעשה בארץ – החלטנו לעשות משהו… שכבר עשו.
ובכך ליהנות משיח ציבורי וזכירות הרבה מעבר למה שניתן לצפות מההשקעה הכלכלית בקמפיין".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר