מחלבות גד בקמפיין פרסום ראשון למגזר החרדי

מחלבות גד יוצאת בקמפיין ראשון למגזר החרדי. הקמפיין, בתקציב 100,000 דולר, יכלול שילוט חוצות, טיזרים ועיתונות חרדית.

שלומי אילון, סמנכ"ל השיווק במחלבות גד, מציין שההחלטה לצאת בקמפיין למגזר החרדי נובעת מהעובדה שבחודשים האחרונים הרחיבה המחלבה את קווי ייצור המהדרין, ומשלשת את מוצריה הכשרים בכשרות מהדרין של הרב רובין שליטא ל-37 מוצרים מכל הקטגוריות של מחלבות גד.

משרד הפרסום: אפיקים
בעלים: יגאל רווח
מנכ"ל: שי לחוביצר
מנהלת מגזר חרדי: אביטל יזדי
סופרוויזר: גיל קליין
תקציבאית: מורן נרדי
מנהל קריאייטיב- עמיחי עשהאל
ארט- שרון גופר
קופי- פיני יצחקי







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה