מחלבות גד תספק לרשת ספגטים גבינות ומוצרי חלב פרימיום בכ- 10 מיליון ש"ח

מחלבות גד תספק לספגטים מגוון מוצרים הכולל גבינות ומוצרי חלב יחודיים המשלבים קטגוריית פרימיום כגון: מוצרלה, כדורי מוצרלה, גבינות עזים, פיקורינו, קשקבל, פרמזן ועוד. גד מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים כאלה ללקוחות בשוק המקצועי: בתי מלון, מסעדות ובתי קפה.

"מחלבות גד" חתמה על הסכם עם חברת GHL – חברת האחזקות של רשת ספגטים, לפיתוח והספקה בלעדית של מגוון גבינות ומוצרי חלב פרימיום.

היקף העיסקה הינו כ-10 מיליון ש"ח, ו"מחלבות גד" תספק ל- GHL את מגוון המוצרים הכולל גבינות ומוצרי חלב יחודיים המשלבים קטגוריית פרימיום כגון: מוצרלה, כדורי מוצרלה, גבינות עזים, פיקורינו, קשקבל, פרמזן ועוד. גד מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים כאלה ללקוחות בשוק המקצועי: בתי מלון, מסעדות ובתי קפה.

במסגרת הסכם זה, רשת "ספגטים" ו"גד" ייפתחו מוצרים עם רמת מוכנות מתקדמת בכדי להגיע לאחידות ושדרוג של הסטנדרטים הקיימים היום במטבח המקצועי המפותח, ותעניק תמיכה מקצועית וקולינרית.

רשת ספגטים בחרה במחלבות גד כשותף אסטרטגי, לאור היכולות לפתח מוצרים אשר יבדלו את הרשת שיווקית מול התחרות וע"י כך רשת ספגטים תפתח פער מול התחרות עם איכויות גבוהות של פתרונות עבור שדרוג החוויה של הסועדים בסניפי הרשת.

כמו, כן מחלבות גד תשלב בפיתוח המוצרים עולמות תוכן נוספים של מוצרים מוגמרים וחצי מוגמרים, אשר יפותחו עם שף הרשת ואנשי הפיתוח של המחלבה.

הסכם זה הינו המשך אסטרטגיית מחלבות גד להגדלת פעילות בשוק המקצועי המהווה כ-55% מהיקף הפעילות, והצפי לשנת 2008 להרחיב את פעילות השוק המקצועי בכ-20%.
לפני מספר חודשים חתמה "מחלבות גד" הסכם עם רשת "קפה ג'ו" לשיווק בלעדי של מגוון של למעלה מ-20 סוגי מוצרים שונים המיוצרים מחלב בקר, עזים וכבשים המותאמים לשוק המקצועי, ל-50 סניפי הרשת בהיקף של כ-7.5 מיליון ש"ח.

"מחלבות גד" הינה הספקית הבלעדית גם לרשתות "פיצה האט", "סבארו", פיצה מטר, "דומינוס פיצה", "פילסברי", בתי מלון, בתי קפה ומסעדות, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר