מיזם אוכל כשר חדש באבו גוש: "שב תאכל – שף עד הבית" לשירות תושבי האזור

מיזם טייק אווי ומשלוחים חדש בשם 'שב תאכל, שף עד הבית' ובניהולו של השף יותם בר, פתח סניף באבו גוש שמשרת את תושבי אזור מבשרת, הר אדר וישובי פרוזדור ירושלים. לשף יותם בר 16 שנות ניסיון תחום המזון. הוא למד טבחות במכללת הדסה, היה שף במסעדת מודרן במוזיאון ישראל, בקפה איתמר במושב אורה, ובעוד מסעדות בירושלים ובתל אביב. במקביל הרצה ב"מכללת השף", והיום הוא גם יועץ קולינרי ועסקי בתחום עסקי מזון.

שף יותם בר, 16 שנות ניסיון

המיזם החדש "שב תאכל" התחיל מהבית והמטבח של יותם בהר אדר. בחודשים האחרונים העסק גדל והתרחב, ולאור ההיענות הגדולה לאוכל של יותם, הוחלט על פתיחת הסניף החדש באבו גוש, עם שירות משלוחים מהיר ויעיל המנוהל על ידי אמיר. יותם בר מציין כי מדובר בעסק משפחתי. הוא אחראי על הקולינריה, ולצידו רעייתו טל ובני המשפחה.

כריך סיסקה

התפריט הכשר (בהשגחת רבנות מבשרת ציון) כולל כריכים עם טעמים מיוחדים, המבורגרים בגדלים שונים, ארוחות עסקיות ומנות מיוחדות ובהן ארי קריספי – שניצל חזה עוף בציפוי פריך ותערובת תבלינים, כריך סיסקה – בשר בקר שמתבשל לאורך זמן. יש גם מנה משתנה בכל שבוע –  ספיישל שף, ולצידם תוספות כגון צ'יפס, צ'יפס השף עם שום ושמיר, תפוח אדמה בתנור, סוכריות שום עם סוכר חום, סלט עוף קר ברוטב חמאת בוטנים ושקדים קלויים, סלט פלפלים קלויים ברוטב בלסמי, ביצת עין בתיבול הבית מונח על חלת בריוש, ושתייה קלה לסוגיה.

שב תאכל – שף עד הבית, דרך השלום 33 אבו גוש. הזמנות: 050-3020503

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר