סל הקניות של שחר 927

סל הקניות של שחר 976
לסל הקניות שלנו הכנסנו הפעם מנה חמה חריפה אש – לצעירים בגוף ובחך, שוקולד ממולא – שוויצרי לא מבטיח טעם מוצלח, חליטות מפירות וצמחים – לבדוק רכיבים, שמן זית ראשית המסיק – להזדרז לקנות, וגם מארז של גבינות ויין

מנה חמה חריפה אש של אסם

צילום סטודיו אסם

טרנד המאכלים החריפים הגיע גם למנות החמות של החברה. בהתאם לטרנד, מה שמבטיחים הוא מה שמקבלים – לא עוד חריף שהוא פיקנטי, אלא חריף אמיתי. החברה השיקה שלושה מוצרים חדשים, שלושתם עם טעמים אסיאתיים: נודלס תאילנדי חריף בטירוף – החריף ביותר (שלושה פלפלים אדומים על האריזה); נודלס קוריאני חריף אש – בחריפות בינונית (שני פלפלים אדומים על האריזה), ונודלס וייטנאמי חריף בקטנה – הכי פחות חריף (פלפל אדום אחד על האריזה). הופתענו לטובה שלכל אחד מהמוצרים היה טעם שונה, גם אם לא ידענו להבחין שאחד הוא באמת וייטנאמי בטעמיו, השני  תאילנדי והשלישי קוריאני. שמחנו גם שהשוני ברמת החריפות ברור, וזה שממש חריף הוא אכן כזה, ממש חריף. רק שימו לב, לא לערבב לפני שההכנה מסתיימת, למרות שההנחיות אומרות אחרת (מכיל גלוטן). המחיר עד 7.95 שקלים ל-75 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לצעירים בגוף ובחך  

טבלאות שוקולד ממולאות של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

קרם אגוזי לוז וקפה, קרם תפוחי עץ ופירורי ביסקוויט, וקרם אגוזי לוז – אלה הם שלושת הקרמים הממלאים (כל אחד בנפרד) שלוש טבלאות שוקולד חדשות; חלק מהמותג הפרטי של הרשת המיוצרות בשוויץ. הפלוס במוצרים האלה הוא כמות גדולה של קרם ושוקולד באיכות טובה יחסית. המינוס במתיקות גבוהה מדי בכל המוצרים, וגם בבחירה לא מוצלחת של קרם עם תפוחים וביסקוויט – זה לא נשמע טוב ולא טעים בפועל. המחיר 9.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: לא כל שוקולד שוויצרי הוא שוקולד מוצלח

חליטות צמחים מפירות וצמחים של פומפדור

צילום סטודיו 360

שני המוצרים החדשים של מותג התה הזה, מנסים לשבור את הבנליות של התה במחוזותינו. אחד מהם מצליח לעשות את זה, הודות לשילוב של ג'ינג'ר עם מנגו. זהו שילוב מפתיע, מעט חריף ומעט מתקתק, אבל צריך היה להבהיר באופן ברור על האריזה כי יש בו שומר, כלומר טעם אניסי, שלא כל אחד אוהב (ולא רק ברשימת הרכיבים). התערובת השנייה יותר בנאלית מחדשנית – תה קמומיל עם מעט דבש בתוכו. לא חדשני במיוחד אבל מוצלח, שכן כך מתקבל טעם עדין מאוד של דבש המשפיע לטובה על טעם התה. המחיר עד 14.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה, תמיד הסתכלו על רשימת הרכיבים

שמן זית ראשית המסיק של משק אחיה

צילום יוסי מור

בהתאם למסורת ולעונה, הגיע שמן הזית החדש למדפים. במשק מפיקים את השמן הזה מהזיתים הראשונים של העונה, והוא אינו עובר את תהליכי הסינון של שמני זית רגילים. התוצאה היא שמן עם צבע כהה יותר, שלעיתים יהיו מעט משקעים בקרקעיתו. במקרה של שמן זה, הוא עבר כבישה קרה, יש לו חומציות מרבית של עד 0.5%, וטעמים וארומות ברורים ומודגשים יותר. אם אתם מכירים את שמן הזית המצוין של המשק, אז דעו כי זה אפילו מוצלח יותר. המחיר עד 45 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, זכרו שהוא מושק במהדורה מוגבלת, אז בקרוב כבר לא יהיה פה

בקצרה

צילום אפיק גבאי

יקבי כרמל השיקו מארז של גבינות טבעוניות ויין, בשיתוף המעדנייה הטבעונית 'טעם לחיים'. יינות היקב, מבציר 2019, הותאמו לדרישות טבעוניות, כלומר ללא שימוש במרכיבים מן החי בתהליך הזיכוך וההצללה של היין. במסגרת שיתוף הפעולה עם המעדנייה, אפשר לרכוש מארז הכולל בקבוק סלקטד קברנה סוביניון או סלקטד מרלו, עם שלוש גבינות טבעוניות: גבינת קשיו מעושנת, גבינת שקדים עם עגבניות מיובשות וסומק, וקוביות גבינה בולגרית סויה. המחיר 85 שקלים, להשיג באתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר