מייסיס תחזר אחרי קונים עם מסעדות בחנויות

המסעדות ובתי הקפה בחנויות עם שפים מפורסמים כמו וולפגנג פוק וטום אינגליש, הם חלק ממהלך של בעלת בתי הכלבו – פדרייטד דיפרטמנט סטורס, לבנות את מייסיס כמותג כלל ארצי בארה"ב

רשת בתי הכלבו מייסיס ((Macy's מתכננת לבחון הקמת מסעדות ביסטרו וגורמה, וכן בתי קפה של סטארבקס בחלק מחנויותיה, כדי למשוך לקוחות ולהאריך את הקנייה.

המסעדות ובתי הקפה בחנויות עם שפים מפורסמים כמו וולפגנג פוק וטום אינגליש, הם חלק ממהלך של בעלת בתי הכלבו – פדרייטד דיפרטמנט סטורס, לבנות את מייסיס כמותג כלל ארצי בארה"ב.

בתי תה ומסעדות מהודרות הפכו לנפוצים בבתי כלבו כבר לפני שנים רבות, ועתה הם זוכים לתחייה מחודשת בקרב קמעונאים רבים.
בחנויות יוקרה כמו נורדסטרום וניימן מרקוס יש מסעדות, ופדרייטד כבר מציעה מסעדות בחלק מחנויותיה העירוניות הגדולות – כולל חנויות מייסיס בניו-יורק ושיקאגו.

שירותי הסעדה המתוכננים בפלורידה כוללים את מסעדת פיגס שתופעל ע"י אינגליש, מסעדות גורמה אקספרס של וולפגנג פוק, וטייסט בארס של מייסיס שיציעו מרקים, כריכים, סלטים ומנות אחרות.

מאפיית לה ברייאה מתוכננת לפעול בחלק מהחנויות בקליפורניה, ותוקם חצר מסעדות בחנות של מייסיס בקוסטה מאסה, קליפורניה, עם מסעדות כמו פרונטרה פוסקו של השף ריק ביילאס, קאט קורה ברביקיו, ובורגר בר של מרקוס סמואלסון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר