מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של "דורות"

מפעל מוצרי התיבול הקפואים מקיבוץ דורות סיים בהצלחה הליך של מיתוג מחדש, ומחזק פעילותו גם במדיה החברתית

מפעל דורות מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי תיבול קפואים בארץ ובעולם
מפעל דורות מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי תיבול קפואים בארץ ובעולם. צילום ארקדי רסקין

משרד מירב בורמד יחסי ציבור קיבל את תקציב יחסי הציבור של חברת דורות מוצרי שום ותיבול, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי תיבול קפואים בארץ ובעולם. החברה הוקמה בשנת 1992 והיא בבעלות מלאה של קיבוץ דורות, שיש לו 15,000 דונם של גידולי שדה – שום ועשבי תיבול, הנקטפים, נקצצים מיד, נארזים ומוקפאים בתהליך של הקפאה מהירה ששומר על טעמם, טריותם וערכם התזונתי לעומת מוצרי תיבול יבשים.

מירב בורמד – יותר מ-20 שנות ניסיון
מירב בורמד – יותר מ-20 שנות ניסיון

משרדה של מירב בורמד עוסק בתחום מוצרי הצריכה והמזון, עם לקוחות בדגש על מפעלי מזון, בהם אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, מן, רפאל'ס, מעדני מיקי, מאיר בייגל, טבע דלי. למירב, שבעבר הייתה מנהלת לקוחות במשרדו של רני רהב, יש יותר מ-20 שנות ניסיון בייצוג מפעלי תעשיית המזון במרכז הארץ ובפריפריה. המשרד עובד מול מאות גופי תקשורת, עיתונאים ובלוגרים, יוזם ומפיק רעיונות תקשורתיים, יוזמות שיווקיות ומיזמים חברתיים.

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה