מישלן החליפה 20 אחוז מהמסעדות במדריך ניו-יורק ל- 2007

כ- 20 אחוז מ- 526 המסעדות המופיעות במדריך מישלן החדש לעיר ניו-יורק ל- 2007, שונות מאלה שהופיעו בשנה שעברה. בין השינויים הבולטים: מספר מסעדות בולטות שאיבדו כוכבים או נוספו לרשימה

כ- 20 אחוז מ- 526 המסעדות המופיעות במדריך מישלן החדש לעיר ניו-יורק ל- 2007, שונות מאלה שהופיעו בשנה שעברה. בין השינויים הבולטים: מספר מסעדות בולטות שאיבדו כוכבים או נוספו לרשימה.

המדריך מדרג 38 מסעדות עם כוכבים – מאחד עד שלושה (הדירוג הגבוה ביותר). רק שלוש מסעדות: ז'ן ג'ורג', לה ברנדין ו- פר סה, קיבלו את הציון הגבוה ביותר. הן היו גם בחבורת העלית של 2006, כשאז הייתה ברשימה גם המסעדה של אלן דוכס שלא מופיעה ברשימת 2007 מאחר שהיא הייתה סגורה במשך חלק מהשנה.

ארבע מסעדות מופיעות בדירוג שני הכוכבים: בוליי, דניאל, מאסה, ודל פוסטו. מסעדת דנובה של דיוויד בוליי הודחה משני כוכבים לכוכב אחד השנה, בעוד דל פוסטו – שת"פ בין מריו בטאלי ומשפחת בסטיאנץ', נוספה.

בקטגוריית כוכב אחד יש מספר מצטרפים חדשים לרשימה: א ווצ'ה, קנטרי רסטורנט, דוי, וקורמזושי. חמש מסעדות שקיבלו כוכב אחד בשנה שעברה הועברו לרשימת המסעדות נטולות הכוכבים: BLT Fish של השף לורן טורונדל, ג'וג'ו של ז'אן ג'ורג' וונגריכטן, נובו של דרו ניפורנט, מארץ' של השף והבעלים וויין ניש, וסקאליני פדלי של מייקל צ'טרולו.

מדריך מישלן מדרג גם 50 בתי מלון. השנה נוספו מלון QT והקרלטון לרשימה, בעוד הגרשווין ושורהאם נמחקו ממנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר