מי עדן בקמפיין לכדים הקטנים המשווקים על-ידה בלעדית בשיווק הישיר

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה השבוע בקמפיין להגברת המודעות לכדי המים המינרליים הקטנים המשווקים בלעדית על ידה, תחת הכותרת "כד במידה קטנה", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהשקעה של למעלה מ- 500 אלף שקל

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה השבוע בקמפיין להגברת המודעות לכדי המים המינרליים הקטנים המשווקים בלעדית על ידה, תחת הכותרת "כד במידה קטנה", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהשקעה של למעלה מ- 500 אלף שקל.

הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה השיווקית של מי עדן, לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים בשוק בכלל ומול פתרונות אחרים במים מינרליים טבעיים בפרט. מטרת הקמפיין להגביר את מודעות הצרכנים למגוון הכדים המשווקים על ידי מי עדן, שהינה החברה היחידה המאפשרת ללקוחות ליהנות כבר היום מבחירת גודל הכד הרצוי להם – 11 ליטר או 19 ליטר.

לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מערך השיווק של מי עדן ערוך להציע לכל לקוח את הפתרון המתאים לו, על פי צרכיו. מטרת הקמפיין להזכיר ללקוחות שאנו מציעים גם כד במידה קטנה – 11 ליטר, הנותן מענה ללקוחות הצריכים כד בגובה נמוך יותר (לשיש), משקל קל ובעל תכולה קטנה יותר של מי עדן".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר