מכוורת עמק חפר ייצאה 25 אלף צנצנות דבש לחג המולד

צנצנות הדבש שולבו באריזות שי שנמכרות לקראת החג באירופה, ארצות הברית וקנדה. עיקר הביקוש לדבש מפרחי פרי הדר ודבש מפרחי בר של ארץ ישראל

מכוורת עמק חפר ייצאה לקראת חג המולד 25 אלף צנצנות דבש לארצות הברית, קנדה ואירופה. הצנצנות שימשו ברובן לשילוב באריזות שי שנמכרות בימים שלפני חג המולד.

מנכ"ל מכוורת עמק חפר, יורם פז, מסר שעיקר הביקוש מצד הצרכנים היה לדבש המופק מפרחי פרי הדר וכן לדבש מפרחי בר של ארץ ישראל. דבש פרחי בר מופק מדבורים הרועות בשטחים פתוחים, ואשר אוגרות צוף מצמחי תבלין ופרחי בר האופייניים לארץ ישראל ולכן גם טעמו של הדבש הוא יחודי.

יורם פז ציין שאחד מיתרונות הדבש הישראלי בחו"ל הוא הכשרות. זהו יתרון ברור בשיווק לקהל היהודי שומר המסורת אבל מסתבר למרבה ההפתעה שגם הקהל הנוצרי מעדיף מוצרי מזון כשרים מתוך הנחה שהם בדוקים, בטוחים ובריאים יותר ממוצרי המזון האחרים. הוא ציין שהיצוא לארצות הברית התאפשר בתום סדרת בדיקות שערכה הרשות הלאומית למזון ובריאות(FDA) .

מכוורת עמק חפר היא המכוורת השניה בגודלה בישראל, וקולטת דבש ממגדלים בעמק חפר, רמת מנשה, חוף הכרמל, עמק יזרעאל, הגליל ורמת הגולן. המכוורת היא הראשונה בישראל שקיבלה תו תקן ישראלי לדבש וכן קיבלה את תו הזהב של מכון התקנים. מוצריה נמצאים בפיקוח של חתם סופר בני ברק. דבש עמק חפר נמכר בשופרסל תחת מותג הבית "שופרסל" ובקו-אופ ובחנויות הפרטיות בשם מגדלי דבורים עמק חפר.


[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר