מכירות הקוניאק מגיעות לשיאים חדשים בארה"ב

בעוד קוניאק זכה לאהדת המבוגרים כדיז'סטיף הולם לארוחה טובה, הרי המשקה מתחיל לצבור תאוצה בקרב קהלים צעירים יותר גם כמרכיב בקוקטיילים. קוניאק, העשוי מיין שעובר תהליך של זיקוק, נהנה מ- 13 שנים רצופות של עלייה בביקוש. זאת לפי מהדורת 2007 של דוח מצב שוק האלכוהול המזוקק בארה"ב ותחזית השוק

האמריקאים צרכו יותר מ- 4 מיליון תיבות של קוניאק בשנת 2007 – נקודת ציון שהושגה לראשונה.
היקפו הכספי של שוק הקוניאק בארה"ב הגיע בשנה שעברה ל- 1.5 מיליארד דולר, גידול של 6.4 אחוזים לעומת השנה הקודמת.

בעוד קוניאק זכה לאהדת המבוגרים כדיז'סטיף הולם לארוחה טובה, הרי המשקה מתחיל לצבור תאוצה בקרב קהלים צעירים יותר גם כמרכיב בקוקטיילים.
קוניאק, העשוי מיין שעובר תהליך של זיקוק, נהנה מ- 13 שנים רצופות של עלייה בביקוש. זאת לפי מהדורת 2007 של דוח מצב שוק האלכוהול המזוקק בארה"ב ותחזית השוק.

אם לא ידעתם, ארה"ב היא השוק הגדול ביותר בעולם בצריכת קוניאק, המהווה שליש מכל הברנדי הנצרך ע"י אמריקנים. את השוק מובילים ארבעת הגדולים מצרפת: הנסי, רמי מרטן, קורבואזייה ומרטל, שביחד היוו 94 אחוז מהשוק בארה"ב בשנה שעברה. אך הפופולאריות של המשקה הביאה גם לגידול במכירותיהם של מותגים יוקרתיים קטנים יותר, כמו פייר פראנד, הארדי, לואיס רואייה, ז'אק קרדן, לאנדי, ומיוקוב.

בעוד כמעט 75 אחוז משוק הקוניאק הכמותי בארה"ב משתייך למותגים בקטגוריית VS – Very Superior, הרי כפי שעולה מהדוח, גידול משמעותי היה לאחרונה בקטגוריות VSOP – Very Superior Old Pale וקוניאקים יוקרתיים יותר כמו נפוליאון
ו- XO – Extra Old.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר