fbpx

מלחמת שמן הזית בעיצומה: "זיתא" הפסיקה לשווק שמן לשוק המוסדי

זיתא, בית הבד הגלילי, החליטה למשוך את ידה מהשוק המוסדי ולהפסיק לשווק את מגוון שמני הזית שלה למסעדות, בתי מלון, אולמי אירועים וכדומה, לטענתם, בשל דרישתו של שוק זה לאיכות נמוכה של שמני זית במחיר בלתי אפשרי
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

זיתא, בית הבד הגלילי, החליטה למשוך את ידה מהשוק המוסדי ולהפסיק לשווק את מגוון שמני הזית שלה למסעדות, בתי מלון, אולמי אירועים וכדומה, לטענתם, בשל דרישתו של שוק זה לאיכות נמוכה של שמני זית במחיר בלתי אפשרי.

תופעת הזיופים הינה תופעה נפוצה בקרב השוק המוסדי בשנים האחרונות, אולם בשל עליית מחירי שמני הזית השנה כתוצאה מיבול דל מאוד במסיק, התופעה מחריפה והדרישה למחיר נמוך אינה מאפשרת לחברה לשווק לשוק זה את מוצריה האיכותיים.

אמיר גור לביא, מנכ"ל ומבעלי זיתא: "בשל העובדה שאנחנו לא מוכנים להתפשר על איכות המוצרים המשווקים תחת השם 'זיתא' וכתוצאה מאי היכולת שלנו לרדת לרמת מחירים נמוכה כל כך, החלטנו שלא למסור את מוצרינו לשוק המוסדי. מבחינתו ומבחינת קהל לקוחותינו, 'זיתא' מייצגת מעל לכל שמן זית איכותי ללא פשרות וברמה בינלאומית."

בעקבות תופעת הזיופים ההולכת ומתפשטת החליטה זיתא להתמקד בשוק הצרכני- פרטי, בנקודות המכירה הפרטיות וברשתות השיווק, אם כי גם בחלקן נתגלו לאחרונה תופעות של זיוף שמני זית.

אמיר גור לביא: "על מנת לקבל תמורה מלאה למחיר ולא ליפול "בפח", אנו ממליצים לרכוש שמן זית אך ורק מיצרן מוכר ובעיקר ברשתות השיווק.


Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה