מלחמת שמן הזית בעיצומה: "זיתא" הפסיקה לשווק שמן לשוק המוסדי

זיתא, בית הבד הגלילי, החליטה למשוך את ידה מהשוק המוסדי ולהפסיק לשווק את מגוון שמני הזית שלה למסעדות, בתי מלון, אולמי אירועים וכדומה, לטענתם, בשל דרישתו של שוק זה לאיכות נמוכה של שמני זית במחיר בלתי אפשרי

זיתא, בית הבד הגלילי, החליטה למשוך את ידה מהשוק המוסדי ולהפסיק לשווק את מגוון שמני הזית שלה למסעדות, בתי מלון, אולמי אירועים וכדומה, לטענתם, בשל דרישתו של שוק זה לאיכות נמוכה של שמני זית במחיר בלתי אפשרי.

תופעת הזיופים הינה תופעה נפוצה בקרב השוק המוסדי בשנים האחרונות, אולם בשל עליית מחירי שמני הזית השנה כתוצאה מיבול דל מאוד במסיק, התופעה מחריפה והדרישה למחיר נמוך אינה מאפשרת לחברה לשווק לשוק זה את מוצריה האיכותיים.

אמיר גור לביא, מנכ"ל ומבעלי זיתא: "בשל העובדה שאנחנו לא מוכנים להתפשר על איכות המוצרים המשווקים תחת השם 'זיתא' וכתוצאה מאי היכולת שלנו לרדת לרמת מחירים נמוכה כל כך, החלטנו שלא למסור את מוצרינו לשוק המוסדי. מבחינתו ומבחינת קהל לקוחותינו, 'זיתא' מייצגת מעל לכל שמן זית איכותי ללא פשרות וברמה בינלאומית."

בעקבות תופעת הזיופים ההולכת ומתפשטת החליטה זיתא להתמקד בשוק הצרכני- פרטי, בנקודות המכירה הפרטיות וברשתות השיווק, אם כי גם בחלקן נתגלו לאחרונה תופעות של זיוף שמני זית.

אמיר גור לביא: "על מנת לקבל תמורה מלאה למחיר ולא ליפול "בפח", אנו ממליצים לרכוש שמן זית אך ורק מיצרן מוכר ובעיקר ברשתות השיווק.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר