מסיבת סוף הקיץ בבית המשקאות של נפתלי גבעתיים

כמדי שנה תתקיים ביום חמישי 26 באוגוסט מסיבת סוף הקיץ ב"בית המשקאות של נפתלי" גבעתיים, שהפכה למסורת בה חברי מועדון הלקוחות ואורחים נוספים נפגשים במסיבה בהשתתפות יקבים ויבואנים רבים

כמדי שנה  תתקיים ביום חמישי 26 באוגוסט מסיבת סוף הקיץ ב"בית המשקאות של נפתלי" גבעתיים, שהפכה למסורת בה חברי מועדון הלקוחות של רשת "בית המשקאות של נפתלי" ואורחים נוספים נפגשים במסיבה בהשתתפות יקבים ויבואנים רבים המציגים את מיטב היינות, הבירות והמשקאות.

האורחים במסיבה יקבלו בכניסה כוס למילוי מחודש במהלך כל הערב, יוכלו להתרשם ממגוון היינות והמשקאות, ליהנות מחברה טובה וממוזיקה של D.J וכן מדוכן המציע סושי ודים סאם.

בין המשתתפים בערב: אדום כהה ייצג את היקבים שילה, יפו, עגור וטוליפ; נורמן פרמיום יציג בירות מחו"ל – פולרס (לונדון פרייד, לונדון פורטר, ESB וגולדן פרייד); צרפת ישראל – יקב ברינג'ר – זינפנדל מבעבע; הכרם עם למברוסקו כשר ויקבי רמת הגולן יציגו בשני דוכנים את מבשלת בזלת בירות הגולן. כמו כן יציגו היקבים הבאים: בנימינה, ברקן, ברבדו, לביא – ליקרים, רימון, אמפורה, קיטרון – יקב תניא, והגפן.

כל המשקאות המוצגים בערב זה מוצעים ליום אחד במחירי מבצע אטרקטיביים.
האירוע פתוח לקהל הרחב. מעוניינים להשתתף מוצע להקדים ולהירשם
באתר WWW.GOODWINES.CO.IL.

מסיבת סוף הקיץ תתקיים ביום חמישי 26 באוגוסט 2010 החל מהשעה 21:00. מחיר כניסה 25 ₪ – כולל כוס מתנה למילוי ללא הגבלה במשך כל הערב.

המסיבה תתקיים בסניף גבעתיים, אלוף שדה 15 (ליד תחנת הדלק פז)
טל. 03-7316022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר