fbpx

מסעדות החלו להפעיל תכניות נאמנות

התגמול הוא על פי מספר הביקורים וההוצאה הכספית של המנוי
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מסעדות בארה"ב החלו להפעיל לאחרונה תוכניות נאמנות, במתכונת דומה לזו של סופרמרקטים ותוכנית 'הנוסע המתמיד' של חברות התעופה.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות.

חברים המצטרפים לתוכנית הנאמנות של רשת סטייקים, צוברים נקודות ויכולים לקבל תמורתם תקליטורים נוסטלגיים או כובע קאובוי חתום על ידי זמר קאנטרי ידוע.
רשת סטארבקס מציעה ללקוחותיה הנאמנים המגיעים לרמת 'זהב' לאחר 30 ביקורים באחת מהחנויות שלה, את האפשרות לרכוש קפה ייחודי מאיי הגלאפאגוס, כמו גם לרכוש במחיר נמוך במיוחד טיול לאיים שהיו מנותקים מהעולם, ועקב כך יש בהם בעלי חיים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים.
רשת T.G.I. Friday מאפשרת לחברים בתוכנית הנאמנות שלה להיות הטועמים הראשונים בכל פעם שמושק תפריט חדש, נוסף לקופון הנחה בגובה 8 אחוז על סעודה שעלותה 100 דולר.

פרשנות שמחה סיגן, עורך TRENDS: תוכניות נאמנות יעילות כאשר התגמול לחבר בהן הוא בהתאם להיסטוריית הרכישה שלו. המשמעות היא שכל חבר בתוכנית מקבל תגמול שונה מותאם להוצאה שביצע באותה תוכנית. אך כיום גישה זו השתכללה, כאשר חברות שונות יודעות לנתח ולהגדיר את פרופיל התנהגות הצרכנים של המנוי, ולהציע לו בהתאם לכך מבצעים ומוצרים המתאימים לפרופיל שלו.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה