מסעדת פנגיאה משיקה תפריט יינות חדש

מסעדת פנגיאה משיקה תפריט יינות חדש בחסותו של ג'סי בודק, המשמש כיום כסומלייה הייניות החדש של המסעדה ועד כה שימש כיועץ היינות של מסעדת רפאל

מסעדת פנגיאה משיקה תפריט יינות חדש בחסותו של ג'סי בודק, המשמש כיום כסומלייה הייניות החדש של המסעדה ועד כה שימש כיועץ היינות של מסעדת רפאל.

לדבריו של ג'סי:" בחירת תפריט היינות לפנגיאה היוותה עבורי אתגר בשל ריבוי הטעמים ושילוב של טעמים אירופאיים בארומות ותבלינים אסיאתיים".

ג'סי בודק הוא בעל רקע עשיר בתחום ניהול היינות במסעדות ומנהל את 'Wine Society' בי"ס ליין , שבו הוא מלמד את התלמידים לפתח את חוש הטעם וחוש הריח לצד ידע תיאורטי שאותו הוא דואג להקנות לתלמידיו.

להלן מספר אפריטיפים מתפריט היינות, עפ"י המלצתו של ג'סי בודק:

יין לבן
1. גוור צטרמינר 2004 Pfaffenheim – יין לבן בעל מתיקות מסויימת המגיע מחבל אלזס לורן שבצרפת. זהו יין מאוד ארומטי ומתובל עם עוצמת טעמים. לדבריו של ג'סי יין זה משתלב עם מנות מהים בהתאמה מושלמת לאוכל. מחיר כוס: 34 שקל.

2. שרדונה 2004-יקב ברבדו – יקב ברבדו זהו יקב ישראלי השוכן בכרמי יוסף. היקב שייך לשני פרופסורים: פרופסור ברבדו, יו"ר האיגוד העולמי של מגדלי הכרמים שיושב בפאריז ופרופסור עודד שוסיוב. זהו יין מדעי בעל פטנטים עצמאיים לשימור הארומות שלא מתנדפות בתהליך הייצור. מחיר בקבוק: 145 שקל.

יין אדום
1. שאטונופ דה פאפ – שאטונופ דה פאפ זהו שם של כפר, הנמצא בחבל פרובנס. כפר זה מלא בניחוחות של רוזמרין, תימין וזיתים שחורים, ומייצרים בו את אחד היינות הטובים ביותר של יקב ג'בולה. זהו יין שעשוי מתערובת הזנים המקומיים של אזור פרובנס ואכן ניתן להרגיש בו את כל הטעמים, הריחות ואפילו ניתן לחוש בו את רחשי הצרצרים עם כל לגימה ולגימה. זהו יין שמאוד מתאים לחך הישראלי שכן האקלים בפרובנס מאוד דומה לאקלים הישראלי. מחיר בקבוק: 295 ₪.

2. פינו נואר 2002 של ירדן מיקבי רמת הגולן – זהו זן של יין שמתאפיין בחמיצות המורגשת היטב, ולכן מועדף יותר על גברים מאשר נשים. בשל חמיצותו, זהו יין שמתאים הן למנות בשריות והן למנות ים. מחיר בקבוק: 145 שקל.

פנגיאה היא מקור השראתו של השף רועי סופר במטבחו. טעמיה של אסיה וניחוחות המזרח הרחוק, משולבים בטעמי הבישול האירופאי – צרפתי והם המאפיינים העיקריים של מסעדת פנגיאה

"פנגיאה" רחוב שנקר 16 פינת החושלים א.ת. הרצליה פיתוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר