נגסנו בתפריט 2024 החדש של רשת BBB – וזה טעים

שתיים מהמנות החדשות בתפריט 2024 של רשת BBB: שימג'י בורגר ומושחת. צילום גיל אבירם
הרשת מציעה מגוון מנות חדשות לכל המשפחה: מנות פתיחה, סלטים, כריכים, המבורגרים משודרגים, קינוחים ואפילו קוקטיילים

מה טוב יותר בזמנים אלה מאשר להצליח לקבוע ארוחת צהרים עם בן שהשתחרר לאחרונה משירות מילואים? החלטנו לעשות זאת בסניף רעננה של רשת מסעדות ההמבורגרים BBB שמציעה עתה תפריט חדש ומגוון לשנת 2024.

מראה פנימי BBB רעננה. יותר ויותר סועדים הגיעו במהלך ארוחתנו. צילום מהאתר

כמי שסעד באחדות ממסעדות הרשת, הסניף ברעננה מוכר לנו מהעבר, ושמחנו לחזור לכאן שוב. מי שקיבלה את פנינו והציגה את אפשרויות התפריט הייתה שני רז, שעשתה זאת בחן ובמקצוענות. בצהרים יש כאן ארוחות עסקיות בשלוש רמות מחיר: 72 ₪, 82 ₪ ו-92 ₪. מאחר שרצינו מנות מסוימות, גיוונו קצת, והמחירים כאן הם מהתפריט ה"רגיל".

צילום גיל אבירם

לפתיחה בחרנו במיקס פטריות – שימג'י, פורטובלו ומלך היער עם שום וחומץ בלסמי לבן, על ארוגולה ופרמז'ן מגורדת – 49 ₪. מנה טעימה, והפטריות השונות מביאות לפה גם מספר מרקמים.

סלט ניו יורק בריסקט. צילום גיל אבירם

מנת פתיחה מומלצת במיוחד על ידנו היא סלט ניו יורק בריסקט –  רצועות בריסקט מעושן צלוי על הפלנצ'ה, עם מיקס חסות, עגבניות שרי צבעוניות, צנונית, בצל סגול וירוק, ברוטב ויניגרט חרדל ודבש – 67 ₪. פשוט חוויה של טריות וטעמים. מומלצת, כבר ציינתי. המנה גדולה, כך שסיימנו אותה לאחר טריפת ההמבורגרים במקום קינוח. לא להחמיץ.

עוד בהיצע התפריט: סלט קיסר – 49 ₪ (אפשר להוסיף נתחי עוף – עוד 16 ₪), וסלט ירקות גלילי בתוספת נתחי עוף צרובים במרינדה או גבינת פטה וג'אלה קלוי – 61 ₪.

שימג'י בורגר (משמאל) ומושחת מפתה. צילום גיל אבירם

אבל BBB הוא שם נרדף להמבורגרים ועברנו למשימה המרכזית של ארוחתנו, גם כן מהתפריט החדש עם שימג'י בורגר -המבורגר בקר עם פטריות שימג'י בפטרוזיליה, שום ופרמז'ן, מוגש עם איולי חרדל, אייסברג, מלפפון כבוש ובצל סגול, ולצידו צ'יפס לוהטים ועסיסיים (יש דבר כזה בצ'יפס) – 88 ₪. לטעמנו הפטריות שהונחו מעל הבשר לא ממש תרמו למנה, כשכל השאר בהחלט טעים.

אסאדו צ'ימיצ'ורי. צילום גיל אבירם

ההמבורגר המומלץ שלנו הוא השני שאכלנו: אסאדו צ'ימיצ'ורי – מעל קציצת הבשר הטובה מונחים נתחי אסאדו ובצל מקורמל עליהם, צ'ימיצ'ורי, חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון כבוש, בצל סגול ואיולי חרדל  – 88 ₪. כשאני מקליד מילים אלה, הטעם חוזר לפה. כדאי מאוד. נהנינו מאוד מהצ'יפסים שליוו את מנת השימג'י בורגר, וטבעות בצל עליהן אני לא מוותר – 18 ₪.

מאוד רצינו לטרוף גם מושחת – שתי קציצות עם צ'דר, גאודה, קורנדביף מעושן עם ביצת עין מעל, הרוטב סודי של BBB, חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון כבוש ובצל סגול. רצינו אבל החלטנו לא, כי אם כן זו הייתה ממש שחיתות. בפעם הבאה. גם לתפריט הקינוחים (49 ₪ כל אחד) סירבנו בנימוס.

סיכמנו בחיוב ובחיוך את הארוחה ב-BBB, שמחנו על הבונדינג בין אב ובן, וחזרנו למציאות הלא ממש משמחת.

התפריט החדש מוצע מ-19.3.24 בכל מסעדות BBB ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר