מעדני מיקי במהלך של מיתוג מחדש

המיתוג מתבצע במסגרת שנת ה- 70 להיווסדה של החברה. יתבצעו מהלכים שיווקיים חדשים, יוחלפו אריזות המוצרים ויעודכן לוגו החברה. הצבע הסגול ישלוט בכל מוצרי החברה, יויצור זהות חדשה ובידול של המוצרים

מעדני מיקי, יצרנית סלטים מצוננים ומעדני דגים יוצאת במהלך מיתוג מחדש, בתהליך שיימשך כשנה ומהווה את החלק העיקרי בשינויים הרבים אותם מתכננת "מעדני מיקי" לציון שנת ה- 70 להיווסדה, שהחלה השנה ובמסגרתם יוזמת החברה מהלכים שיווקיים חדשים שיתפרסו על פני כל השנה וחלקם אף יימשכו לתוך שנת 2009 .

 

מהלך ראשון הוא כניסתה של "מעדני מיקי" לראשונה לקטגוריית החומוס עם התוספות, כאשר היא מוציאה לשוק חומוס עם גרגרי חומוס ושמן זית, חומוס עם גרגרי חומוס ומסבחה, וחומוס עם גרגרי חומוס ומסבחה חריף – באריזות חדשות של 500 גרם ו- 250 גרם.

 

כן עודכן לוגו החברה, והוסף לצידו אלמנט ה- 70 לרגל שבעים שנות היווסדה. הלוגו החדש יוצג בכל אריזות המוצרים, בפרסומים השונים, בשילוטים, ברכבי החברה, ובצי המשאיות.

 

מהלך נוסף במהלך המיתוג מחדש, הוא בחירת הצבע הסגול למוצרי החברה, כאשר הכוונה ליצור זהות ברורה בין הצבע הסגול לחברת "מעדני מיקי" תוך בידול מובהק והבלטת המוצרים על מדפי המרכולים מול מוצרי החברות אחרות בקטגוריות זהות.

 

כשלב ראשון הוחלפו מכסי האריזות במכסים שקופים בעלי טבעת סגולה סביבם. תחילה מתבצע השינוי באריזות סדרת סלטי הגורמה החדשה, ולאחר מכן יוחלפו בדרך זו כל אריזות המוצרים. אריזות הפלסטיק החדשות יתאימו לשימוש רב פעמי לצרכנים וככלים שימושיים לחימום במיקרוגל.

לראשונה יופיעו על גבי האריזות סימונים בריאותיים כגון: עשיר בויטמין C, ללא כולסטרול, דל נתרן, דל שומן ועוד.
כחלק מהמהלך החדש תצא "מעדני מיקי" עם סדרות מוצרים נוספות בתחום הסלטים המצוננים בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר