"מעדני מיקי" מציעה מחית אבוקדו לשוק המוסדי

חברת "מעדני מיקי" בשיתוף פעולה עם אחד היצרנים הגדולים בעולם בתחום האבוקדו, פיתחה טכנולוגיה חדשנית לשימוש באבוקדו בכל עונות השנה ולכל השימושים הדרושים מבלי שהפרי ישחיר או יאבד מטריותו

חברת "מעדני מיקי" מציעה מחית אבוקדו אותנטי באריזת ואקום קפואה שמשקלה כ-3 ק"ג. המוצר יימכר בשלב ראשון בשוק המוסדי: קייטרינג, אולמות וגני אירועים, מסעדות ובתי קפה, מלונות ובתי הארחה, מטבחים מוסדיים ועוד.

עונת האבוקדו מוגבלת מאוד ומצטמצמת לכשלושה חודשים בשנה, הוא פורח בדרך כלל באביב והפרי שלו מבשיל בחורף.
חברת "מעדני מיקי" בשיתוף פעולה עם אחד היצרנים הגדולים בעולם בתחום האבוקדו, פיתחה טכנולוגיה חדשנית לשימוש באבוקדו בכל עונות השנה ולכל השימושים הדרושים מבלי שהפרי ישחיר או יאבד מטריותו.

ממרח האבוקדו מיועד לשימושים שונים כגון: ציר למנות שונות מבוססות אבוקדו, מטבלים לטורטיות ולסלטים שונים, גווקמולי, מרקים ותוספות לתבשילים.

מהו האבוקדו?
מקורו של פרי האבוקדו במרכז אמריקה. האחראים על ההפצה שלו לשאר העולם הם הספרדים. בתחילה הופץ לדרום אמריקה ואחר כך לאפריקה ולחלק מאסיה.

האבוקדו הוא פרי המכיל שמן (בדומה לזיתים ולאגוזים) ושמניו הם בלתי רוויים הבריאים מאוד לגוף האדם. כמו כן, הוא מכיל גם חומצות אמינו החיוניות לנו מאוד וסיבים תזונתיים העוזרים בתהליכי העיכול.

האבוקדו עשיר מאוד באשלגן, דל נתרן ואינו מכיל כולסטרול כלל. הוא מסייע בהפחתת רמת הכולסטרול בדם מה שהופך אותו לחיוני בעיקר לבעלי נטייה למחלות לב, כולסטרול ועוד.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר