מפגשי אמרונה בסדרת מפגשי ההיכרות עם המיוחדים של יקב מאסי

אמרונה נחשב ליין מיוחד במינו המיוצר משילוב של שלושה זנים של ענבים: MOLINARA, RONDINELLA, CORVINA. היין מיוצר בשילוב של שיטות ישנות וחדשות. זהו יין חם, מלא, קטיפתי ומתקתק, עם עושר ומורכבות יוצאי דופן ונימה קלה של מרירות

במסגרת סדרת המפגשים אותם מקיימת קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות, המיועדים להצגת היינות המיוחדים של יקב מאסי האיטלקי, הגיעה סדרת המפגשים בנושא האמרונה.

המפגש הראשון יתקיים ביום רביעי 21 לפברואר בשעה 20:00 במסעדת "עד העצם", רח' אבא אבן 5 פינת משכית, אזור תעשייה הרצליה פיתוח.

אמרונה נחשב ליין מיוחד במינו המיוצר משילוב של שלושה זנים של ענבים: MOLINARA, RONDINELLA, CORVINA. היין מיוצר בשילוב של שיטות ישנות וחדשות. זהו יין חם, מלא, קטיפתי ומתקתק, עם עושר ומורכבות יוצאי דופן ונימה קלה של מרירות.

היינות לטעימה:
GRANDARELLA APPASSIMENTO 2000
COSTASERA AMARONE CLASSICO 2001
VAIO ARMARON AMARONE CLASSICO SEREGO ALIGHIER1997
COMPOLONGO DI TORBE AMARONE CLASSICO 1997
MAZZANO AMARONE CLASSICO 1997
RECIOTO-CASAL DI RONCHI SEREGO ALIGHIRI 2001

ההרצאות הבאות:
טופונגאטו – נשמה ארגנטינאית, סגנון ונציאני
מאסי שואפת להעתיק את הסגנון הונציאני, שמכתיב את שיטות גידול הגפנים, טכניקות ייצור היין ואופיו של היין למקומות שבהם תנאי הסביבה והתנאים התרבותיים מאפשרים זאת. תוצאות חיוביות להפליא התקבלו בעמק טופונגאטו שבארגנטינה.

היינות הסופר-ונציאניים של מאסי
יינות עם ערכי גידול הענבים, ייצור היין והתרבות של אזור ונציה. משלבים שיטות ייצור יין חדשות ומסורתיות. ממחישים את המצוינות של הטרואר, את האופי יוצא הדופן של זני הענבים המקומיים המשולבים לעתים עם זנים בינלאומיים, ואת הייחודיות של שיטות ייצור היין.

מספר המקומות מוגבל.
המחיר למפגש זה: 200 ₪. 50 ₪ יוחזרו בקניית יין בסוף האירוע.


קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות
טל. 03-5408387
www.fiw.co.il



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר