מפעל הקד"מ לנוער של קוקה קולה: Coca-cola village ביולי-אוגוסט

קוקה-קולה תפעיל את Coca-cola village בחוף הים של אכזיב החל מ- 16 ביולי 2008. זה יהיה כפר נופש המיועד לבני נוער בלבד – הכניסה למבוגרים אסורה, וסביר להניח שיעמוד ברמה ובסטנדרטים גבוהים, כדרכה של קוקה-קולה

20 מיליון ₪ תשקיע חברת קוקה-קולה ב- Coca-cola village -הקונספט שמחליף את פעילותו של כפר המוזיקה קוקה-קולה שנערך במהלך 5 השנים האחרונות.
זה יהיה כפר נופש המיועד לבני נוער בלבד – הכניסה למבוגרים אסורה, וסביר להניח שיעמוד ברמה ובסטנדרטים גבוהים, כדרכה של קוקה-קולה.

Coca-cola village יפעל החל מ-16 ביולי במחזורים בני שלושה ימים. מחזור ראשון יפתח ביום א' וימשך עד יום ג' בצהרים, ומחזור שני יפתח ביום ד' ויסתיים ביום ו לפני כניסת שבת.
סך הכל צפויים להתקיים 11 מחזורים, כאשר בכל מחזור יתארחו כ-1000 בני נוער.

במשך שלושת ימי הפעילות יחוו הנופשים חוויה מתמשכת הכוללת פעילויות לאורך כל היום והלילה.
עם הגעתם לאכזיב בשעות הבוקר של היום הראשון, יופנו הנופשים
לאחת מ-300 הקאזות – בקתות הנופש האכזיביות. בכל קאזה 3
מיטות, כך שכל משתתף יוכל ללון בחברתם של שני חברים נוספים איתם נרשם לחופשה.

מחוץ לקאזה, שבה רק ישנים: בבריכה מסיבות, מוזיקה, מאות מיטות שיזוף, תחרויות מים וצוות בידור. בים – אופנים על המים, אומגה על המים, ושייט קאטמארן. בחוף טורנירים של כדורעף חופים, טניס שולחן, כדורגל חופים. בשטח – מגרשי כדורגל, כדורסל, כדורעף. באמפי- הופעות , סטנד אפ ומסיבות
ריקודים אל תוך הלילה, ומתחם משחקי שולחן – טניס שולחן, הוקי אוויר ועוד, מתחם משחקי וידאו, מתחם קולנוע, מתחם מחשבים ועמדות אינטרנט.
המטבח יספק ארוחות סביב השעון. ארוחה אחרונה ב-2 בלילה.

מ-3 ימים של חוויה חסרת תקדים שהכול כלול בה החל מלינה בבקתות נופש ייחודיות (קאזות), ארוחות מסביב לשעון, מסיבות, הופעות, פעילות ספורט ימי, ים,בריכה ועוד הרבה הפתעות.

בחופשה זאת הכל כלול, תמורת 199 ₪ + 10 קודים (מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי משפחת קוקה-קולה המשתתפים בפעילות) ליחיד בהרשמה מראש לשלושה ימים בהם הכל כלול במחיר: הלינה, האוכל, הפעילויות, והחוויות

באתר האינטרנט של קוקה-קולה יפתח אתר ה- Coca-cola village.
על מנת להרשם יש לאסוף 10 קודים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי משפחת קוקה- קולה המשתתפים בפעילות, ולהוסיף 199 ₪. ההרשמה לפעילות היא בקבוצה של 3 חברים שישהו כאמור באותה קאזה (על ידי רישום משותף באתר Coca-cola village). מספר המקומות מוגבל, וכל הקודם זוכה.

* האירוע מיועד לקבוצת הגילאים 15-18 (בוגרי כיתה ט'-יב') בלבד.
* כל המערך הלוגיסטי, הארגוני ומערך הביטחון (משטרת ישראל וחברת שמירה פרטית) יהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בחברת קוקה-קולה.
* בבריכה ובחוף הים – מצילים 24 שעות ביממה. כמו כן פועלת במקום תחנת מד"א.
* לרשות הנופשים 42 תאי מקלחות מחולקים לבנות ובנים, ו-38 תאי שירותים מחולקים לבנות ובנים.
* צוות ניקיון יפעל במקום 24 שעות ביממה וכך גם צוות סיור ואבטחה.
* פרטים על הסדרי ההסעות באתר www.cocacola.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר