מפעל חדש לדורות – מוצרי שום ותיבול בהשקעה של 8 מיליון שקל

הצורך בהקמת מפעל חדש התעורר בשל הגידול החד במכירות דורות בארץ ובעיקר בחו"ל בשיעור של כ-30% בשנה, שלא איפשר להתמודד עם דרישות הייצור והאחסון במסגרת התשתיות הישנות

מפעל "דורות – מוצרי שום ותיבול" מקיבוץ דורות חונך מפעל חדש שהוקם בהשקעה של 8 מיליון שקל.

עודד בריש, מנכ"ל מפעל דורות, אומר כי הצורך בהקמת מפעל חדש התעורר בשל הגידול החד במכירות דורות בארץ ובעיקר בחו"ל בשיעור של כ-30% בשנה, שלא איפשר להתמודד עם דרישות הייצור והאחסון במסגרת התשתיות הישנות. ההרחבה תאפשר לדורות לעמוד ביעד האסטרטגי של הכפלת היצוא ל-15 מיליון דולר בשנת 2009.

מפעל דורות הוקם בסוף שנות השמונים. בתוך כשני עשורים הפך המפעל מיזמות מקומית לחברה בינלאומית המפעילה חברה בת בארצות הברית, ומייצאת את המוצרים לאלפי נקודות מכירה לרוב ארצות מערב אירופה, וכן לצפון אמריקה ודרום אפריקה.

המפעל החדש יהיה כפול בהיקפו ויכלול אזורי ייצור חדשים, מיכון מתקדם לפירוק וקילוף של שום וטיפול בעשבי תיבול, מחסני קירור, ומגרש חניה רחב למכוניות ומשאיות שיבטיח שמירה על כל המוצרים בשרשרת הקפאה רציפה.

המפעל מעבד מעל 1,000 טון של שום ועשבי תיבול בשנה. בשנים האחרונות הרחיבה דורות את סל המוצרים, ובנוסף למוצרי השום הוותיקים החל המפעל בייצור של מגשיות של תערובות בישול בסגנון איטלקי, צרפתי, מכסיקני ואסייתי מסדרת "טעמי העולם".

מידע על מוצרי דורות באתר האינטרנט: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר