מצדיעים למלכה: יינות כרמל נמכרים ב- Tesco ו- Selfridges

מיקבי כרמל מדווחים לנו בגאווה מוצדקת, כי טסקו, רשת הסופרמרקטים הגדולה בבריטניה, בחרה לרשימת היינות הנמכרים ברשת שלה שני יינות ישראליים: רכס אדום ורכס לבן מהסדרה האזורית של יקבי כרמל, מבציר 2009

מיקבי כרמל מדווחים לנו בגאווה מוצדקת, כי טסקו, רשת הסופרמרקטים הגדולה בבריטניה, בחרה לרשימת היינות הנמכרים ברשת שלה שני יינות ישראליים: רכס אדום ורכס לבן מהסדרה האזורית של יקבי כרמל, מבציר 2009.
'רכס' הם יינות הכניסה ליינות הסדרה האזורית. ענבי שני היינות מגיעים מתתי חלקות בכרמים שגדלו באזור זכרון יעקב, ממוקמים במדרון הדרומי של הר הכרמל, צופים לים התיכון. השם 'רכס' על שם רכס הכרמל.
כרמל רכס אדום מיוצר מ-65% ענבי קריניאן ו-35% ענבי שיראז. ליין צבע אדום בהיר, גוף בינוני, עם בשומת של דובדבנים ושזיפים, טיפה וניל ברקע וסיומת ארוכה ומהנה. היין רך, פירותי ורענן.
כרמל רכס לבן הינו בלנד של ענבי סוביניון בלאן, שרדונה, פרנץ' קולומבאר ומעט סמיון. היין עבר תסיסה קרה במיכלי נירוסטה כדי לשמור על בשומת של מלון, אגס וליים. היין נקי, רענן עם חומציות מאוזנת היטב. 

יינות ישראליים גם ב- Selfridges
ואם לא די בכך, הרי גם בבית הכלבו הנחשב סלפרידג'ס, בו פועלת חנות יין קטנה, אך ייחודית. הוסיפו ממש בימים אלה לרשימת היינות של החנות שני יינות ישראליים סוכי פרסים מיקבי כרמל.
היינות הם: כרמל כרם קאיומי קברנה סוביניון גליל עליון 2005 וכרמל פטיט סירה גפנים בוגרות מהסדרה האזורית, הרי יהודה 2006.
קאיומי קברנה סוביניון זכה במדליית זהב לקברנה סוביניון הטוב ביותר בישראל, שנתיים ברצף, בתחרות אשכול הזהב, תחרות היין החשובה מסוגה בישראל.
פטיט סירה מהסדרה האזורית נבחר לאחרונה כ'יין החודש' של המגזין האנגלי היוקרתי דקנטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר