מצנן יין תדיבר ממשפחת TADIwine לתכולה של 72 בקבוקים

כל מי שחלם על מרתף יינות משלו בבית, יכול להגשים זאת ולהבטיח שהיין ישמור על הארומה הייחודית לו מבלי שיחמיץ או יתקלקל

חברת תדיבר מרחיבה את משפחת TADIwine – מצנני היין שפותחו ויוצרו על ידי חברה ישראלית. מוצרי החברה עונים על טווח רחב של צרכי הלקוחות, בתכולה של 16, 36 ועכשיו גם 72 בקבוקי יין, בתוך ארון מעוצב עם מגירות נשלפות בעל מראה יוקרתי מעץ מבודד במיוחד לסלון הבית.במצנן מדפים ייעודיים להנחת בקבוקים בתנוחה מאוזנת.

TADIwine מעניק את התנאים האופטימליים לשימור יין בבית, תוך שמירה על הטמפרטורה והלחות המתאימה ביותר.
מצנני היין של TADIwine מעניקים ליינות איכות תנאי מרתף ממש בלב הבית. בנוסף לשמירה של טמפרטורה רצויה והוספת לחות יחסית בחלל המצנן, מספקת תדיבר יחידת צינון יין ללא מדחס וללא מכלולים מכניים סובבים. מסיבה זו, היין המאוחסן במוצרי TADIwine אינו חשוף לויברציות ורעד, ואיכותו נשמרת לאורך זמן כמו במרתף יין מקצועי.

צינון קבוע ורציף בקירור בטכנולוגית ספיגה ללא רעידות מדחס, מאפשר ליין מנוחה מוחלטת ובכך נמנעת מהיין חשיפה לרעידות ממושכות, הגורמות לשקיעת מוצקים ביין ופגיעה בארומה. השיטה מאפשרת מנוחה בשכיבה ללא תזוזה של היין ולא פחות חשוב: טמפרטורה מבוקרת ויציבה, לחות יחסית גבוהה ללא שינוים קיצוניים המותאמים במיוחד לשמירת איכות היין, ממש כמו במרתף יינות. במצנן, היין עובר תהליך צינון הדרגתי ואיטי המונע מהיינות הלם תרמי ונזק בלתי הפיך.

TADIwine 72 – מצנן יין לתכולה של 72 בקבוקים במידות 65 ס"מ רוחב, 75 ס"מ עומק, 100 ס"מ גובה. מחיר מחירון – 8,900 ש"ח.

פרטים נוספים: טל. 04-6403024 ובאתר החברה www.tadibar.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר