משולחן משולחן ולקט – בנק המזון לישראל יתאחדו ללקט ישראל

אנשי משולחן לשולחן אוספים מזון טרי (כולל ארוחות מבושלות), מזון צונן ומוקפא,שימורים ומוצרי מזון לתינוקות. ברשות הארגון צי של 6 משאיות קירור, ומאות מתנדבים המסייעים בהעברת המזון

ג'וזף גיטלר, מייסד ויו"ר ארגון משולחן לשולחן ישראל, האוסף עודפי מזון מתורמים שונים ברחבי הארץ ביום ובלילה, הודיע כי ב- 1 לינואר 2010  יתאחדו שני הארגונים: משולחן לשולחן ולקט – בנק המזון לישראל, לגוף אחד שייקרא לקט ישראל – www.leket.org.

אנשי משולחן לשולחן אוספים מזון טרי (כולל ארוחות מבושלות), מזון צונן ומוקפא,שימורים ומוצרי מזון לתינוקות. ברשות הארגון צי של 6 משאיות קירור, ומאות מתנדבים המסייעים בהעברת המזון.

לקט – בנק המזון ישראל, פעל באופן עצמאי ממשרד משולחן לשולחן ברעננה במהלך השנה האחרונה, ועובדיו מעורבים בתחומי הגברת הידע בתחום התזונה ובטיחות המזון בישראל; תיאום תוכניות רכש משותפות עבור עמותות המזון במטרה להפחית עלויות רכש מזון; פיקוח על תוכניות סיוע ארציות במטרה לעזור לעמותות המזון לרכוש מקררים, מדפים וציוד נלווה.

גיטלר אומר כי האיחוד הינו תוצאה של דיון מתמשך בוועד המנהל של בנק המזון ובארגון משולחן לשולחן, בעקבות הרצון ההדדי לתת מענה בכתובת אחת לכל צורכי עמותות המזון.

"משולחן לשולחן ובנק המזון יציבות מבחינה כלכלית ופיננסית. ביחד תוכלנה שתי העמותות לתת מענה טוב ויעיל יותר לכל עמותות המזון בישראל", אומר גיטלר.  "לקט ישראל ישלב את כל האמצעים החדשניים של משולחן לשולחן בפעילות הצלת המזון, יחד עם התוכניות והפרויקטים של בנק המזון.
חיבור זה קיבל את תמיכתו של בנק המזון העולמי Global FoodBanking Network. אנו מצפים שרכישת המזון תהיה נגישה יותר עבור עמותות המזון אותן אנו משרתים כיום ונשרת בעתיד. ביחד נייעל את הסיוע לנזקקים בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר