משלוח ראשון יצא לפריז כחלק מעסקה ארוכת טווח לייצוא יינות מיקב הר אודם

חברת 'EXCLUSIVE DRINK' בבעלות אמיאש ג'ראר, חתמה על חוזה ארוך טווח עם "יקב הר אודם". העסקה כוללת ייצוא של שתי מכולות יין מדי שנה – כמות מינימום של 30,000 – 40,000 בקבוקי יין לשנה, בחמש השנים הקרובות

במסגרת עסקת ייצוא ארוכת טווח לחמש שנים, יצא בימים האחרונים משלוח יינות ראשון מיקב הר אודם בצפון הגולן לבירת צרפת, פריז.
היינות שיצאו במשלוח הם מסדרות "וולקני" ו"הר אודם" מרלו וקברנה סוביניון 2007.

חברת 'EXCLUSIVE DRINK' בבעלות אמיאש ג'ראר, חתמה על חוזה ארוך טווח עם "יקב הר אודם". העסקה כוללת ייצוא של שתי מכולות יין מדי שנה – כמות מינימום של 30,000 – 40,000 בקבוקי יין לשנה, בחמש השנים הקרובות.

הקשר בין היקב לחברה הצרפתית נוצר בחנות "דגים וטעמים" בכפר שמריהו המנוהלת ע"י השף דורון אשרף, שם פגש הצרפתי במהלך הקיץ האחרון לראשונה ביינות יקב הר אודם,
מסתבר כי טעם היינות של משפחת אלפסי ממושב אודם בצפון רמת הגולן ערב לחכו, ומשם התפתחו הדברים עד לחתימת העסקה.

מיכאל אלפסי, מנכ"ל היקב ובעליו, אומר: "עבורי חתימת העסקה ומכירת יין לצרפתים הנה ציון דרך חשוב ליקב ולתעשיית היין הישראלית. והדבר מעיד ללא ספק על איכויות היין הגבוהות שאנו מייצרים. בהיבט הכלכלי העסקה מחזקת את מעמדנו בשוק העולמי, ומבטיחה קשרים ארוכי טווח בתחום היצוא.
בנוסף, ייצוא בהיקפים שכאלה מחלק את עוגת הייצור ביקב בין השוק המקומי לשוק העולמי, ובכך מובטחת התרחבות והתעצמות ליקב הר אודם. היקף העסקה לשנים הבאות הוא במיליוני שקלים. עסקה זו היא נדבך נוסף לשיתוף פעולה עשיר ופורה שמתנהל זה מכבר מול השוק האמריקאי, והיקפי המכירה והייצוא לארה"ב עומדים להתרחב ב- 2009".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר